דיגיטל וטק

פייסבוק מנחיתה מכה קשה: גל הפיטורים הגדול מגיע לישראל

גל הפיטורים הגדול של פייסבוק צפוי להגיע בשבוע הבא לישראל, כאשר בניגוד לגלי הפיטורים הקודמים, כאן יהיו גם מתכנתים, מהנדסים, מפתחים וכדומה. על פי הערכה, עשרות עובדי החברה בישראל יסיימו את תפקידם
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג (צילום אינסטגרם/ מארק צוקרברג, unsplash)
פייסבוק (מטא), שנמצאת בבעלותו של מארק צוקרברג, נמצאת בעיצומו של גל פיטורים גדול ברחבי העולם, כאשר בתחילת השבוע הבא, הפיטורים יגיעו גם כאן לישראל, זאת במסגרת גל הפיטורים השני של החברה שתוכנן לחודש אפריל. כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
בגל הראשון שהיה במרץ פוטרו בעיקר פוטרו בעיקר עובדים ומנהלים מתחום משאבי האנוש, בגל הנוכחי המצב עומד להיות שונה לחלוטין, כאשר העובדים שיפוטרו יגיעו ממגוון של תפקידים, ועשרות מהם בישראל יאבדו את מקום עבודתם בפייסבוק, כך על פי הערכות. בין החטיבות שיושפעו מגל הפיטורים הנוכחי ניתן למצוא גם מתכנתים, מהנדסים בתחומי תשלומים, מפתחי קריפטו ועוד בפעימה הבאה שתיערך ככל הנראה במאי יפוטרו עובדים מהחטיבות העסקיות של החברה. 
מטא מעסיקה בישראל כ-900 עובדים ובעבר החברה העולמית הכריזה על פיטורי 10,000 עובדים כאשר לא מן הנמנע שזהו לא מספר סופי. כזכור, בחודש נובמבר האחרון בוצע גם כן גל פיטורים גדול בחברה. הפיטורים הגדולים בפייסבוק מצטרפים לפיטורים נרחבים בכלל חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, בהן גם גוגל, אפל, דל וכ'ו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולון
    חנה 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייסבוק, פיטורין מעולה הצקתם לנו בלי סיבה ובלי סוף הביתה
    סגור
  • 1.
    מעולה יהיה לנו מלא זמן עכשיו להפגין נגד הממשלה
    דמוקרטיה 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבלים יותר כסף על הפגנות מאשר לעבוד
    סגור