בארץ

"כוכב" טיקטוק חדש ומקומם: אביעד משה פתח חשבון מתא הכלא

אביעד משה, שניסה לרצוח את שירה איסקוב, הצליח לפתוח מתא הכלא שלו חשבון טיקטוק, בו ניסה לספר את סיפורו. לאחר הגילוי מהרעיש שב"ס העניש אותו ושמו בבידוד
מערכת ice |  1
שירה איסקוב אביעד משה (צילום רשתות)
מקרה חריג אירע השבוע שמקורו מאחד בבתי הסוהר במדינה: מתברר כי אביעד משה, שניסה לרצוח באכזריות את שירה איסקוב, הצליח לפתוח מתא הכלא שלו חשבון טיקטוק בו ניסה למסור את הצד שלו באירוע. מאז נודע לשב"ס המעשה, נטען כי משה הועבר לבידוד, נשפט ונענש.
כזכור, משה מרצה 23 שנות מאסר בגין ניסיון הרצח של שירה איסקוב מול בנם הקטן ליאון. בזכות תושיה של שכנתם, עדי גוזי, איסקוב ניצלה והיום זוכה לגדל את בנה, להרצות על החוויה הקשה שעברה, להעניק השראה וכוח למאות נשים ואפילו להתחיל זוגיות חדשה ובריאה.
משה לעומת זאת, כבר בעת המשפט ביקש הקלה ולאחר גזר הדין הגיש ערעור בבקשה לקבל עונש קל יותר - בקשה שאיסקוב לא מקבלת בעין יפה, היות שמאמינה שהוא צריך לרצות עונש של מאסר עולם. 
על פי הערכות, משה הצליח לפתוח את החשבון בעזרת צד שלישי במטעמו שגם הפיץ את הקלטות שלו מהכלא. טרם הוסרו ניתן היה לראות קטעים בהם טען שלא ישן בלילות. מהשב"ס נמסר לכתב חדשות 13, אלמוג בוקר: "אנו רואים את הפרסום בחומרה רבה. פקודת שב"ס אוסרת באופן מוחלט פרסומים של אסירים ברשתות החברתיות גם באמצעות גורם שלישי, ועל כן מדובר בעבירת משמעת בוטה ופוגענית. ברגע שנודע דבר הפרסום, האסיר הועבר לבידוד, נשפט בדין משמעתי ונענש בהתאמה לחומרת המעשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתעב
    יהודה 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחסל אותו בעינויים ברגע זה והעולם יהיה הרבה יותר נקי
    סגור