שיווק ופרסום

משרד עוה"ד העיז לשאול את השאלה: "למה עדיין צריך את יום האישה?"

לכבוד יום האישה משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר קיים כנס שדן בנושאים הנוגעים למעמד האישה, הזמין את שירה איסקוב להרצאה ואף קיים פאנל בנושא: "למה עדיין צריך את יום האישה?"
מערכת ice | 
יום האישה (צילום shutterstock)
מחר יחול כמדי שנה יום האישה הבין-לאומי ולכבודו משרד עורכי נשיץ ברנדס אמיר קיים כנס שעסק בנושאים שונים הנוגעים למעמד האישה ובפרט בשאלה :"למה עדיין צריך את יום האישה?".
הכנס נפתח בדברים של עו"ד שרון אמיר, שותף בכיר במשרד, ועבר לפאנל בנושא לעיל. את הפאנל הנחתה עו"ד תמר ארד-קרת, שותפה וראש אשכול רשלנות רפואית במשרד והשתתפו לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי, סיגל רגב, יו"ר בית החולים רפאל ונעמה שולץ, לשעבר מנכ"לית משרד ראש הממשלה.
הנשים תהו מדוע אכן יש צורך כיום ביום האישה והביעו תקווה כי בעתיד נשים יהיו חלק מרכזי מאד בצמרת עולם העסקים והשירות הציבור ועל כן כבר לא יהיה בו צורך יותר. שולץ ציינה: "אנחנו עדיין לא יכולות לוותר על שום אפשרות לייצוג של נשים ועל שום מאבק".
לאחר הפאנל שירה איסקוב קיימה הרצאה על סיפורה מעורר ההשראה, בו סיפרה על בחירתה בחיים לאחר ששרדה ניסיון רצח בידי בעלה לשעבר. כזכור איסקוב עלתה לתודעת הציבור לפני כשלוש שנים בחג ראש השנה לאחר שבעלה לשעבר אביעד משה ניסה לרצוח אותה. איסקוב ניצלה בעזרת שכנתה, עדי גוזי, והצליחה לבצע שיקום למענה ולמען בנה הצעיר. כיום היא מקיימת הרצאות במטרה לסייע לנשים אחרות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה