בארץ

לאור המצב בארץ: חב״ד תכנס ועידת חירום לאחדות לאומית

החסידות הודיע כי תכנס 15,000 שליחים ורבנים מחו"ל לקיים דיונים לקראת הועדה ולקיים שיחות עם מתנגדי ותומכי הרפורמה
מערכת ice | 
חבד (צילום נתי שוחט/ פלאש 90)
לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש (שני) על הקפאת הרפורמה המשפטית ודחייתה לכנס הקיץ של הכנסת, חסידות חב״ד החליטה היום על ועידת חירום לאחדות לאומית בה יתכנסו 15,000 שליחים ופעילים מכל קצות הארץ, ויוצג מתווה האחדות הלאומי של חב״ד. גם רבנים ושליחים מחו״ל, ובמיוחד מארצות הברית - מרכזה של התנועה מגיעים ארצה בימים אלו על מנת להשתתף בדיוני הבזק לקראת ועידת החירום ביום חמישי.
בימים הקרובים, עוד קודם כינוס האחדות בירושלים, צפויים הפעילים והרבנים מחו״ל להסתובב במוקדי הסכסוך בין מתנגדי הרפורמה לתומכיה בכל רחבי הארץ על מנת לגשר על הפערים בין המגזרים השונים. בכוונת התנועה להקים את "חמ"ל האחדות" אשר ירכז ויהווה כתובת לחיבור בין תומכי הרפורמה ומתנגדיה.
את עיקר הפעילות מתכננים בחב״ד לרכז ברחבי הארץ בשטח עצמו - נקודת החוזק של התנועה בת 5,000 הסניפים. ביום ראשון הקרוב יחול יום הולדתו של הרבי מלובביץ׳, מנהיג חסידות חב״ד. בחב״ד רואים במהלך כמתנת יום הולדת לרבי, שהקים אלפי בתי חב״ד ברחבי העולם ומזוהה יותר מכל עם אחדות ואהבת ישראל ללא תנאי.
הרב דוד נחשון יו"ר ניידות חב"ד בישראל מסר כי: "האיש שכל חייו מוקדשים לחיבור ואהבת ישראל ללא תנאי, הרבי מלך המשיח, אמר כי אנחנו עומדים בפני עידן הגאולה. המאפיין העיקרי של עידן זה הוא שהשנאה תיעלם מחיינו. בימות המשיח, הקרובים מתמיד, נרגיש כי כל עם ישראל הוא למעשה דבר אחד ממש. הרבי ביקש לחיות בתודעה זו כבר כעת. בימים בהם ערך האחדות התערער בשיח הציבורי, חב״ד תתגייס על מנת להזכיר לכולנו את המכנה המשותף ואת היכולת של כולנו להישאר מאוחדים על אף המחלוקות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה