בארץ

נתניהו יעניש את מירי רגב? ינקוט צעדים על התבטאויות השרים

ראש הממשלה לא אהב את התבטאויות השרים רגב וסמוטריץ' מהימים האחרונים, שמסבכים אותו בזירה הדיפלומטית, ומתכנן לנקוט צעדים מול השרים במטרה למנוע פליטות פה עתידיות
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
רה"מ בנימין נתניהו כועס על התבטאויות השרים מירי רגב ובצלאל סמוטריץ' שמסבכות את ישראל בזירה הבינלאומית, וינקוט בצעדים שימנעו התבטאויות דומות בעתיד.
"ישראל היום" פרסם הערב כי נתניהו לא אהב את אמירתה של שרת התחבורה רגב מהיום (רביעי) "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם, אני לא אוהבת את המקום הזה". ההתבטאות הלא מוצלחת שנאמרה בוועידת מקרקעי ישראל, קוממה גורמים באיחוד האמירויות, ואילצה את השרה לפרסם הבהרה כי דבריה הוצאו מהקשרם - והתכוונה דווקא להחמיא לדובאי שפיתחה מערך תחבורה מפואר תוך שנים ספורות.
גם שר החוץ אלי כהן נרתם לתקן את הפזיזות של רגב, כשצייץ: "אנחנו אוהבים את דובאי, ומיליון ישראלים ביקרו במדינה בשנה האחרונה".

כן מיותר להזכיר את הצהרתו של שר האוצר, המכהן גם כשר במשרד הביטחון, בצלאל סמוטריץ' מהשבוע בפריז, כי "אין דבר כזה עם פלסטיני, ואת האמת הזאת צריכים לשמוע בארמון האליזה ובבית הלבן בוושינגטון". פרט לעצם ההתבטאות המתריסה, זעמו בירדן כי סמוטריץ' נאם כשלצדו מפת ארץ ישראל השלמה הכוללת את ירדן.
 
ראש הממשלה מעוניין למנוע התבטאויות נוספות שעלולות לפגוע ביחסים הדיפלומטים, ולפעול להרגעת הרוחות והמתח שנוצר מול מדינות האזור וכן מול ארה"ב. גורמים בלשכתו נתניהו ציינו כי חלק מההתבטאויות השרים בימים האחרונים גרמו לנזקים, ויש לדאוג שאירועים דומים לא יישנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה