בארץ

עמית סגל על מתווה הנשיא: "מתווה פשרה זה לא"

אמש (רביעי) הציג נשיא המדינה, יצחק הרצוג, את מתווה הנשיא לרפורמה המשפטית וגרר אחריו תגובות רבות. קיבצנו עבורכם מספר תגובות נבחר
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (רביעי) נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אחרי שבמשך השבוע האחרון נפגש עם מאות מומחים משפטיים וגורמים ציבוריים שונים, הציג את המתווה של לרפורמה המשפטית וגרר אחריו תגובות רבות.
אז בעוד בקואליציה הגיבו וטענו כי "המתווה הוא זלזול באינטליגנציה של הציבור", יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בירך "מברך את נשיא המדינה על מתווה העם". ליקטנו עבורכם מבחר תגובות למתווה הנשיא.
כתב חדשות 12, עמית סגל, באופן לא מפתיע היה נגד מתווה הנשיא וכתב: "ברגע הראשון שפתחתי את הלינק מבית הנשיא חשבתי שהגעתי לאתר המכון לדמוקרטיה. מתווה פשרה זה לא". לעומתו, אהוד ברק, הנחשב לאחד ממנהיגי המחאה, בניגוד לדעה באופוזיציה, קרא להמשיך במחאה: "המחאה חייבת להתעצם. מתווה הנשיא מלא רצון טוב ואלמנטים חיוביים, אך ביסודו הוא פשרה. אין שום סיכוי שהקואליציה תקבל אותו בשלמותו. ואם הוא יידון בכנסת, כפי שמציע הנשיא, יקלפו ממנו רוטמן ולוין באמצעות הרוב, כל ממד חיובי". ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, גם הגיב למתווה וקרא: "לממשלה ולאופוזיציה לאמץ את מתווה הנשיא, ולמנוע מלחמת אחים. זהו פתרון למשבר הנוראי שמסכן את מדינת ישראל. אין כאן מנצחים ומפסידים. גם עבורי כאיש מחנה הימין שמדבר על רפורמה משפטית שנים רבות המתווה הזה אינו התגשמות כל חלומותיי".
 ינון מגל, כרגיל ניסה לגנוב את ההצגה ובמקום מילים הציג את התמונה הבאה:
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאי זה לא
    בני 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לא פובלציסט. מקריא הודעות וואטסאפ.
    סגור
  • 1.
    הוא כבר מזמן דובר הליכוד מלא מלא (ל"ת)
    הזוכר 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור