בארץ

טלי גוטליב פותחת חזית מול אדלשטיין: "אין לי כבוד אליו"

המתקפה של בכירים בליכוד נגד אדלשטיין היא כנראה רק יריית הפתיחה של הקרבות הפנימיים בליכוד. אחרי שתקפו והזהירו כי אדלשטיין בדרך לשמאל, חברת הכנסת טלי גוטליב ממשיכה את המתקפה ובקבוצת הווטצאפ של המפלגה, כתבה: "אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב בחיזוק הימין"
דוד זולדן |  2
טלי גוטליב, יולי אדלשטיין (צילום פלאש 90/ אריק מרמור, אוליביה פיטוסי)
תוסס בליכוד: חבר הכנסת יולי אדלשטיין שנעדר אמש מההצבעות החשובות על חוק הנבצרות ופסקת ההתגברות שעברו על חודו של קול ועוררו דאגה בשורות הליכוד משלם את המחיר. לאחר שבכירים בליכוד טענו כי הוא צועד בדרך לשמאל, חברת הכנסת טלי גוטליב שולפת ציפורניים ומצטרפת לביקורת נגדו.
הדלפה מקבוצת הוואטספ של הליכוד חשפה את המתרחש מאחורי הקלעים במפלגה - שם בהודעה ארוכה תקפה ח"כ גוטליב:  "אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין. ממני הוא לא יקבל חיזוק. בא לי לומר לו: 'בלי טובות, די לנו ב-61 חברים".
עוד כתבה גוטליב בהודעה התקיפה: "יש ח"כים לרבות, אדלשטיין, שלא טרחו, אפילו פעם אחת להגיע לוועדת חוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה. העיקר שזאב אלקין החמיא לו, אני הח"כית החדשה שלגמרי מבינה מאד במשחקי אגו, כזה כמו שמשחקים לי מול העיניים".
אחרי שבכירים בליכוד תקפו את אדלשטיין, הגיב חבר הכנסת בציניות מופגנת בנאום שנשא במליאה ואמר: "ראיתי בתקשורת שבכיר בליכוד טוען שיולי אדלשטיין צועד בצעדי ענק לכיוון השמאל. מכיוון שאני לא מאמין שמישהו בקואליציה יכול לא לדייק, אז החלטתי לעשות צעדים לכיוון השמאל, וכצעד ראשון אני מתכוון להציג במליאת הכנסת את ביטול תכנית ההתנתקות לקריאה ראשונה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להקיא
    לגוטליב 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולנו אין שום כבוד אלייך
    סגור
  • נקיא יחד
    בן דרור ימיני שמאלני 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים ב %1000000000000% אין כבוד לאישה הזאת זה לא טלי גוטליב זה טליאיכסה גוטליבאיכסה (טלי+איכסה גוטליב+איכסה+
    סגור