משפט

המשטרה פענחה שוד אכזרי של קשיש בן 81 בת"א

משטרת ישראל פענחה את השוד האלים שהתרחש לפני כשלושה שבועות בתל אביב, במסגרתו נעצר בן מיעוטים תושב שטחים (26), שחשוב כי הכה באכזריות את הקשיש, שנזקק לטיפול בבית חולים עקב חבלות שנגרמו לו בכל גופו
מערכת ice |  2
קשיש (צילום pixabay)
שוטרי תחנת לב תל אביב פתחו לפני כשלושה שבועות בחקירה, עם קבלת דיווח אודות אירוע תקיפה אלים במיוחד שהתרחש במהלך הלילה בביתו של הקרבן, תושב העיר תל אביב בן 81. 
מפרטי החקירה עולה כי החשוד ואחרים פרצו לביתו של הקרבן כאשר ישן. הקרבן התעורר והפתיע את הפורצים ואלו התנפלו עליו, הפילו אותו, ריתקו אותו ארצה והטיחו בו אגרופים, בכוונה לברר היכן מחביא את כספו.
כשזעק הקשיש לעזרה פיו נחסם ופניו רוססו בגז פלפל. הקורבן נזקק לטיפול בבית חולים עקב חבלות שנגרמו לו בכל גופו. במסגרת החקירה התברר כי מספר לילות קודם לכן, פרץ החשוד לביתו של הקשיש אולם ברח לפני שהספיק לבצע את זממו. 
בתום חקירה מאומצת, שכללה הפקת ראיות פורנזיות ודיגיטאליות, איתרו החוקרים ועצרו חשוד בן מיעוטים תושב שטחים (26) בחשד לביצוע העבירות המיוחסות לו.  מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והשבוע כאמור הוגשה נגדו בבימ"ש השלום בת"א הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד יום ראשון בכוונה להגיש נגדו כתב אישום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המתנחלים השבדים האלה!
    חיים 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר ב''בן מיעוטים'' ''תושב השטחים'... לא רשום ערבי. אז אולי זה בכלל מתנחל. תקשורת פפחח!
    סגור
  • 1.
    בדיוק בשביל זה צריך עונש מוות .
    מ.פ 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא להכניס ערבים למדינה .
    סגור