בארץ

מיקי לוי משתולל על בן גביר: "פחדן, נער גבעות מסוכן"

ח"כ מיקי לוי, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, זועם על התנהלות השר לביטחון לאומי והדחת מפקד מחוז ת"א ותוקף בחריפות: "בן גביר לא הגיע לזירת הפיגוע בת"א כי חשש מהמפגינים", ומזהיר: "המשטרה הופכת לפוליטית, זה סופו של הארגון"
מערכת ice | 
מיקי לוי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד), ניצב בדימוס ולשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, תקף הבוקר (שישי) בחריפות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, על רקע הדחתו הפתאומית של מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד והפיגוע אמש ברחוב דיזנגוף בתל אביב.
בראיון לרשת ב' אמר ח"כ לוי: "בן גביר לא הגיע לזירת האירוע בת"א, הוא חשש מהמפגינים - פחדן מוג לב. הוא נער גבעות שלא שינה מדרכו. הוא לא מוכשר לשמש בתפקידו, מימיו לא לבש מדים. הוא איש מסוכן ובתפיסת העולם המשיחית שלו יביא עלינו רק צרות".
על הדחת מפקד משטרת ת"א אמר לוי: "נורא ואיום. לא כך צריך לנהוג מפכ"ל. עמי אשד הוא קצין מצוין. לסמפכ"ל מונה קצין שלא היה מפקד מחוז - ללמדך שההדחה והמינויים נעשו ללא תום לב. המשטרה הופכת לפוליטית, זה סופו של הארגון".

כפי שפורסם הבוקר, פורום המפכ"לים והניצבים לשעבר במשטרה, הכולל חמישה מפכ"לים לשעבר ו-33 ניצבים, כתבו במכתב ששיגרו למפכ"ל: "אנו, קבוצת מפכ"לים וניצבים בדימוס, הוכינו בתדהמה עם החלטת השר להדיח את מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב עמי אשד, לנוכח הצלחתו לנהל במשך תשעה שבועות מחאות רבות היקף בחכמה ובשיקול דעת, תוך ניצול זכות המחאה מצד אחד - ואכיפת החוק מהצד האחר".
"תדהמתנו הלכה וגברה כאשר הסתבר לנו שהיית שותף למהלך זה תחת הכסות המגוחכת של סבב מינויים. שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למיליציה פרטית, כדי לספק את מאוויו הפוליטיים של השר הממונה, והיית שותף לטיהור של מפקד עם עמוד שדרה. במעשיך אלה איבדת את הזכות הערכית והמוסרית להמשיך ולהוביל את שוטרי משטרת ישראל במשימותיה הרבות והמגוונות. אנחנו, רבי ניצבים וניצבים, מפקדיך לשעבר, קוראים לך להתפטר מתפקידך לאלתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה