בארץ

ח"כ משה גפני: "השופטים האשכנזים החילוניים - הדיקטטורים האמיתיים"

בצל המחאות הנרחבות היום תחת הכותרת "יום ההתנגדות", חבר הכנסת משה גפני שוחח עם 'משפחה' על הרפורמה ואמר: "השופטים האשכנזים החילוניים האנטי דתיים ממנים זה את זה או את הבן של השני"
מערכת ice | 
משה גפני (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
היום יצא לדרך יום נוסף של מחאות ברחבי המדינה, כאשר השם הרשמי ליום המחאות שניתן הוא "יום ההתנגדות" והמוקד העיקרי יהיה נתב"ג. לפני תחילת המחאות ח"כ ויו"ר ועדת הכספים משה גפני שוחח עם העיתון החרדי 'משפחה'.
בריאיון אמר גפני: "השופטים האשכנזים החילוניים האנטי דתיים ממנים זה את זה או את הבן של השני, והם חוששים מאוד שהכנסת שנבחרת על ידי הציבור היא שתקבע ותביא את רצון העם לידי מימוש. אצלם תמיד השופט שנבחר על ידי אשתו של השופט השני הוא שמכריע לכל העם. הם הדיקטטורים האמיתיים".
לאחרונה גפני פועל לא רק בתחום הרפורמה המשפטית, אלא גם בתחום החקיקה ובפרט במסגרת החוק החדש שכבר עבר בקריאה ראשונה, שאוסר הכנסת חמץ לבתי החולים בחג הפסח. 
טרם אישור החוק בקריאה ראשונה גפני הציג את ההצעה ואמר: "זה חוק מיותר ואני אומר את זה בשם חברי הכנסת שהגישו את החוק. אחרי למעלה מ-70 שנה שהתנהלו כאן במדינה בתי חולים בפסח בשקט ובשלווה, קפצה עלינו רוגזם של בג"צ. בא בית המשפט ואמר שלמנהל בית החולים אין סמכות להתערב בעניין בשביל מה הכניסו את המדינה לסחרחורת הזו? לאיזה צורך התערב בית המשפט בעניין בית המשפט אמר שאם רוצים לתת סמכות למנהל בית החולים אתם צריכים לעשות חוק בחקיקה ראשית. ההתערבות החצופה הזו היא רק בנושאים נגד הדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה