בארץ

אזהרת המפכ"לים לנתניהו: בן גביר יוביל לאינתיפאדה

במכתב ששוגר לראש הממשלה נתניהו, הזהירו 25 מפכ"לים וניצבים בדימוס נגד הנחיתו של בן גביר להמשיך הריסת בתים במזרח ירושלים בתקופת הרמאדן
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, הזהירו שורה של בכירים לשעבר במשטרה כי התנהלותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יובילו לאינתיפאדה שלישית, כל דווח אמש (שלישי) בערוץ 12. המכתב, אשר עליו חתומים 25 מפכ"לים ונציבים בדימוס, התמקד ספציפית סביב הנחיתו להמשיך בהריסת בתים במזרח ירושלים במהלך הרמאדן, שיתחיל בסוף השבוע. 
"מאז ומתמיד המשטרה נהגה בדיוק ההפך - הנמיכה פעילות ברמדאן. אם היא תמלא אחרי הנחיית בן גביר - זה יוביל לאינתיפאדה שלישית", אמרו הקצינים הבכירים, בהם מפקדי משטרת ירושלים לדורותיהם. על פי ערוץ 12, לדעה זו שותפים גם בכירים שמכהנים במשטרה בהווה. 
בנוסף דווח כי קבוצת הקצינים בדימוס החליטה גם להצטרף למחאה השבועית בתל אביב בשבת הקרובה – תחת הכותרת "להציל את המשטרה מבן גביר".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר בתגובה: ״חלק מאלה שמתכנסים היום הם אותם אנשים שפגעו במשטרה והביאו אותה למצב קשה. הם החריבו את המשטרה, הפכו אותה לפוליטית. אני היום מתקן את כל הנזקים הכל כך גדולים שהם עשו. הם רצו משטרה פוליטית, אני רוצה משטרה מקצועית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה לכתבה
    משה 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם התרגלו לעצום עיניים ולהמשיך להתקדם .עד שבא בן גביר ובאמת מנסה לשנות את המציאות העגומה שנוצרה פה במדינה הם נגדו .
    סגור