בארץ

בן גביר נגד המשטרה: "למה לתדרך נגד השר?"

השר מתכוון לנזוף בראש חטיבת הדוברות של המשטרה, לבטל את תפקיד היועץ האסטרטגי למפכ"ל ולקצץ בחטיבת הדוברות אחרי שיצאו נגד טענותיו כי יש מפגינים המתכננים לפגוע בו 
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
אחרי שהכחישו את טענותיו כי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית מתכננים לפגוע בו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתכנן שלל פעולות נגד משטרה, כך דיווח היום (שני) ערוץ 13. 
על פי הדיווח, השר מתכוון לנזוף בראש חטיבת הדוברות של משטרת ישראל תת ניצב שלומי שגיא, לבטל את תפקיד היועץ האסטרטגי למפכ"ל המשטרה ולקצץ בחטיבת הדוברות. "למה המשטרה צריכה מערך דוברות כל כך מנופח, כדי לתדרך נגד מדיניות השר?", צוטט בן גביר. 
כאמור, טען בן גביר היום בראיון לכאן רשת ב' כי יש מפגינים שמתכננים רצח פוליטי על רקע ההפגנות המתרחבות נגד הרפורמה המשפטית.
"יש אנרכיסטים בשמאל שמזמן עברו את הקו האדום ומתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה" טען בן גביר. "אני מקבל את חומרי המודיעין. אמנם לא כולם, אסור חלילה להכליל ורובם אנשים טובים וערכיים, אבל יש בתוכם כן אנשים שמתכננים את הרצח הבא. יש בתוכם אנשים שאומרים להרוג את בן גביר, להרוג את שרה נתניהו לרצוח את בנימין נתניהו".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את בן גביר על דבריו ואמר כי: "קודם ליצן הטיקטוק המציא שהוא מסתכל במסכים ונותן הנחיות, הבוקר הוא כבר התחיל להמציא 'חומרי מודיעין' שאינם קיימים. זה לא רק מגוחך, זה גם מסוכן".
גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר כי הוא "קורא לנתניהו לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי! ‏מי שעסק בעבר בטרור במקום להתגייס, עושה דה לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה