בארץ

אוזן המן ב-24 ק"ג - כך נאפה המאכל החגיגי בחברת "עידית"

לכבוד חג הפורים, חברת "עידית" מקבוצת מלונות דן, אפתה אוזן המן בגודל 70 ס"מ ובמשקל של 24 ק"ג - זו הכמות המטורפת של המצרכים לה נזקקו
מערכת ice | 
אוזן המן של עידית (צילום יחצ)
עם השנים המאכלים המסורתיים של החגים היהודיים מקבלים יותר ויותר שדרוגים. זה החל מהסופגניות הצבעוניות בחנוכה וכעת זה מגיע גם לאוזני המן במגוון טעמים לכבוד פורים. חברת "עידית" בחרה לקחת את האתגר החדש צעד אחד קדימה ולכן אפתה אוזן המן ענקית במשקל 24 ק"ג.
"עידית" היא חברת הסעדה מקבוצת מלונות דן ולכבוד החג השף דניאל אסף, וצוות הקונדיטוריה של רג'אאי סיאד, יצרו יחד אוזן המן בגודל 70 ס"מ וכאמור במשקל של 24 ק"ג. עבור ההכנה הם נדרשו ב-30 ק"ג קמח, 100 ביצים ו-5 ק"ג שוקולד.
לצד המחווה המרגשת לחג, צרכנים רבים שרצו לקנות בשבועות האחרונים אוזני המן למשלוחי המנות או לצריכה אישית גילו כי המחירים, שוב, עלו. לדברי החברות בשוק מדובר בעלייה מתבקשת לאור המצב הכלכלי בעולם, העלויות המוגברות של אנרגיה, כוח אדם וחומרי הגלם.
כמו כן, לאחרונה נודע כי יהיו התייקרויות נוספות גם לקראת חג הפסח שיגיע בעוד כחודש. לפי יצרני המצות בארץ המחירים יעלו גם הם בכמה אחוזים, מאותן הסיבות, ואף כי הייצור עצמו החל באיחור לאור העלויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה