בארץ

סמוטריץ' תומך בטרור? שלט חוצות חדש מסעיר את תל אביב

שלטה של תנועת עומדים ביחד נתלה לטענת הארגון בעקבות תמיכה של השר בציוץ של סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון בעקבות הפיגוע בחווארה שקרא "למחוק" את הכפר
מערכת ice | 
השלט (צילום עומדים ביחד)
תנועת עומדים ביחד העלתה היום (רביעי) שלט חוצות בתל אביב המאשים את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בתמיכה בטרור. השלט, תחת הכותרת "סמוטריץ' תומך טרור", נתלה על ידי הארגון בעקבות לטענתם תמיכה של השר בדבריו של סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון. התנועה אמרה כי פתחו בקמפיין מימון המונים לשלט, ואלפי שקלים כבר נאספו.
"כאן בחווארה, שפוך על הכביש דם ילדינו, תושבי השומרון שנרצחו פה לפני שעה", כתב בן ציון בציוץ שפרסם לאחר פיגוע הירי ביום שני בו נרצחו האחים הלל (22) ויגל (20) יניב מהר ברכה. "את הכפר חווארה צריך למחוק היום. מספיק עם דיבורים של בניה וחיזוק ההתיישבות, את ההרתעה שאבדה צריך להחזיר מיד ואין מקום לרחמים".
רק לאחר שעות רבות השר סמוטריץ' כנראה הבין כי עליו להוריד את הלהבות וביצע פניית פרסה – "אחי המתיישבים, הכאב גדול, אך האמינו לי שאנחנו עובדים קשה כדי לתת מענה אמיתי לטרור, גם צבאית וגם התיישבותיות. מאז הפיגוע הנורא אנו עסוקים רק בזה. אבל אסור לקחת את החוק לידיים ולייצר אנרגיה מסוכנת שעלולה לצאת משליטה ולעלות בחיי אדם. תנו לנו כדרג מדיני לגבש את המענה ולצה"ל לנצח".
בעקבות הפיגוע, מאות מתנחלים הגיעו והתפרעו בכפר חווארה, שם שרפו מבנים ורכבים ובעקבות כך נהרג אדם ונפצעו מאות נוספים. מהארגון נאמר בנוסף היום כי הם מתכננים ביקור סולידריות גדול של ישראלים ביום שישי הקרוב עם תושבי הכפר. 
מעומדים ביחד נמסר: "שעות לפני שמאות מתנחלים נכנסו לחווארה והתקיפו באלימות את תושבי הכפר, השר סמוטריץ קרא למחוק אותו. היום כולם כבר יודעים, סמוטריץ הוא תומך טרור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה