בארץ

טלי גוטליב במסר להרצוג: "אל תיעלב, לא התרשמתי"

חברת הכנסת מהליכוד התייחסה לנאומו והמתווה שהציע הנשיא ובגדול פסלה אותו על הסף, כאשר מבחינתה - הרצוג היה צריך להתייחס לפרשת דרעי והבג"ץ, במקום המהפכה המשפטית
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, לא מתלהבת מהצעתו של הנשיא הרצוג לגבי הרפורמה המשפטית והיא הביעה זאת בחשבון הטוויטר שלה אמש (שני): "אדוני הנשיא אל תיעלב, לא התרשמתי. לא טרחת להתייחס לחרפת בג"ץ דרעי וההכרח בביטול התערבות בהחלטת ממשלה בעילת חוסר סבירות. ורק לידיעה חובה לשמוע את מנדלבליט על ההסדר עם דרעי שהיה ראוי, שנגרם לו עינוי דין חמור וכי לא ציפו שיעזוב את החיים הפוליטיים. העיקר שבגץ קבע שלא סביר שיהיה שר".
מוקדם יותר, גוטליב צייצה כמה פנינים לכיוונו של מחנה המשאל: "כל מה שמעניין את האופוזיציה זה לא למנוע רפורמה במערכת המשפט אלא מיטוט שלטון ימין. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. למרות הרפש והשיסוי חוק יסוד השפיטה על תיקוניו עבר בוועדת חוקה והוכן לקריאה ראשונה במליאה וככתוב בתהילים ליום שני: 'תאלמנה שפתי שקר הדוברות על צדיק'".
שמה של גוטליב הוזכר אתמול בנאומו של אחמד טיבי, שהגיב לאירועים סביב הרפורמה: "המופע היום מחוץ לכנסת הוא חסר תקדים. כמאה אלף מפגינים שבאו למחות נגד ההפיכה המשטרית היום, זה אירוע היסטורי. למרות חוסר האמפתיה שמגלה מערכת המשפט לאזרח הערבי, אנחנו מתנגדים להפיכה המתקראת 'רפורמה'. "תארו לכם אם ההצעה הזאת הייתה עוברת לפני שנתיים, טלי גוטליב הייתה יכולה להיות שופטת עכשיו. היום, צבי סוכות, מי שנחשד בהצתת מסגד הוא חבר כנסת ויכול להיות חבר בוועדה למינוי קאדים ודיינים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ח'כ גוטליב
    אליבנש 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח"כ גוטליב ,את משתלחת בכולם (כל האוכלוסיה שלא משתייכת ל"ליכוד")אבל גברתי לפחות תני כבוד ראוי למשכן הנשיאות ולנשיא המכהן,ש-בס"הכ מנסה לאחד את העם שקרוע ומפולג מאז שהשילטון השתנה,אגב אני לא "שמואלני,אני תושב ישראל שאיכפת לו כי "אין לנו ארץ ומדינה אחרת ,"אז בבקשה תרגעי
    סגור
  • 2.
    גוט ליב אהובת האלוהים ??????
    מוקי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמה גסה פה גו"רה
    סגור
  • 1.
    זוהי חבורת הליכוד :
    יצחק 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוטליב, אמסלם, רגב, והרשימה עוד ארוכה. מעניין מה המשותף !!! (וזה לא עדה).
    סגור