בארץ

טלי גוטליב מותקפת: משעל: "ירדה מהקו?", דוידוב: "ירדה מהפסים"

ניסים משעל זרק לעבר גוטליב שאלה מתגרה: "האם ירדת מהפסים?" ובהמשך שאל: "האם האת לא חוששת שאת מתירה את דמה של חיות?" הקו ניתק באותו הרגע ומשעל שאל את דוידוב כאשר גוטליב כבר לא על קו השידור "האם היא ירדה מהקו?" דוידוב עקצה: "ירדה מהפסים"
דוד זולדן |  13
ענת דוידוב, טלי גוטליב, ניסים משעל (צילום יוטיוב/ 103FM, פלאש 90/ יונתן זינדל, מסך כאן 11)
הסערה שעוררה חברת הכנסת טלי גוטליב בתגובתה לפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים בסוף השבוע ממשיכה להכות גלים לאחר שטענה כי נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות היא האשמה בפיגוע. לדבריה: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק.  היא הפחידה מפני ממשלת ימין. לא מפני הרפורמה. אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אויבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקרבנו, הכול כשר בדרך למיטוט שלטון ימין".
בשיחתה עם ניסים משעל וענת דוידוב ב־103fm, הגיבה גוטליב לדברים ואמרה בין השאר לא לפני שמשעל זרק לעבר שאלה מתגרה: "האם ירדת מהפסים?" ובהמשך שאל אותה משעל האם היא לא חוששת שהיא מתירה את דמה של חיות? הקו ניתק באותו הרגע ומשעל שאל את דוידוב כאשר גוטליב כבר לא על קו השידור האם היא ירדה מהקו? דוידוב עקצה: "ירדה מהפסים". 
עוד אמרה גוטליב: "לנשיאה יש אחריות לכל מילה שיוצאת לה מהפה ובתוך כך לכאוס שהמדינה נמצאת בה, אחרי שחרחרה ריב ומדון והשניאה קבוצה אחת על אחרת. כשהאויב שלנו מזהה אותנו בסכסוך כזה נוראי בינינו לבין עצמנו הוא מזנב בנו. מי שהתחיל זו היועמ"שית. חיות, עוד לפני פסק דין בעניינו של דרעי, אמרה שאנו מסכנים את הדמוקרטיה ואת חירות הפרט במדינה. כשאתה גורם למדינה לאבד את החוסן הנראותי שלה, את איך שהאויב מסתכל בנו, הוא יזנב בנו. אתם יודעים מה קורה כשנשיאת העליון יוצאת לעם ומפחידה מפנינו? זו נשיאת העליון שחוטאת ופושעת לכללי האתיקה של שופטים". 
"אני לא יכולה לעשות איתה שום דבר", הוסיפה. "אי אפשר לפטר אותה, כגודל הכוח גודל השחיתות. אני יכולה להעניש את מנדלבליט על השקרים הבוטים שלו? אני יכולה להעניש את שי ניצן על השקרים שלו? שחיתות היא ניצול לרעה של הכוח. יש לה כוח אדיר, היא מתווה דרך, ואז היא עושה את מה שאסור לה בעליל, היא מתראיינת ומביעה עניין במשהו ציבורי רק כי העזתי לגעת לה בכוח. היא לא הפחידה מפני הרפורמה אלא מפני שלטון ימין. אולי תגלו לי איך העובדה  שאני משנה את הוועדה למינוי שופטים פוגעת בדמוקרטיה? נבחרי עם ששמים את עצמם לטובת שליחות ציבורית  יעשו תמיד נכון יותר מכל קומבינטורים אחרים, ואם אתם חושבים שבעליון אין קומבינות, יש את שיא הקומבינות". 
בסיום דבריה, הבהירה ח"כ גוטליב: "להיפך, לא רק שאני לא חוזרת בי, מה שקורה בעם ישראל, לחיות יש חלק נכבד בסכסוך, בפילוג, בשנאה. חטאה של הקואליציה הוא שהימין עלה לשלטון, איך העזנו? הימין יהיה בשלטון כל זמן שהוא לא ייגע בעוגה של הפקידות הבכירה של השמאל. היא חצתה את כל הקווים הרבה קודם. אנחנו כאן לשמור על כל האזרחים. אם משהו יקרה לנו, נציגי הימין, מי ייתן דין וחשבון על העניין הזה. לפני שאני הולכת לישון, אני חושבת על להיטיב עם כלל האזרחים. במשך שבת שלמה הבנתי לאן היא הביאה את המדינה".  
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    טלי מצטערים
    מילושקה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האדם מרוב כיס לפעמים טועה ולידה ביתה של טלי זו טעות.אבל הבוקר ראיתי סרטון שזה קצת אחרת ממה שהיא הציגה המתאים לה לעשות פרובוקציות חבל!
    סגור
  • 9.
    עוד אשכנזיה
    רמי דהאן 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שחקנית זולה עם קבלות של חוסר איזון הורמונלי שמשמשת בילדתה לייצר פרובוקציה בושה....
    סגור
  • מאיין הרוע שבך ?
    אבי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אינני מאחל לך בן אוטיסט .אולי אז היית מבין מה זה לגדל אוטיסט
    סגור
  • 8.
    משעל
    נילי 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפך הפודל של השמאל
    סגור
  • האמת ש
    ראש למשעלים 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא היה שמאלן מראשיתו, ואין עם זה בעיה. הבעיה שהוא מראיין דוחה, חצוף ופרובקטור בגרוש...
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    גוטליב, רוטמן, לוין צריכים איבחון דחוף. (ל"ת)
    מרינה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • יש פסיכו....לוגית..
    שוש 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש ואפשר להשתמש שרותי הפסיכולוגית מבלפור שיכולה לעשות עוד כמה שקלים מכספי המדינה ולטפל בכל החולים בסביבתה סליחה לא בלפור לעזה...
    סגור
  • 6.
    ??????
    ונסה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כול הכבוד לוחמת צודקת
    סגור
  • 5.
    טלי
    ונסה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    , .
    סגור
  • 4.
    אמת לאמיתה
    רב רבק 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אדון משעל כמה כל המזרחיים הכנועים לשמאל חושב שיאהבו אותו שם. כל מילה של טלי אמת לאמיתה אדון משעל זה לא נכון מה שהיא אמרה?
    סגור
  • 3.
    דוחה את השועלים
    דן 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תת אדם שלא ברא השטן. זקוקה דחוף למוח וגבות
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    א.רבינוביץ 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לטלי גוטליב ( אומרת מה שכולם חושבים )
    סגור
  • 1.
    כל ההזויים, הזומבים והעבריינים, שבפוליטיקה בישראל,...
    YZ 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כל ההזויים, הזומבים והעבריינים, שבפוליטיקה בישראל, חברו יחד בקואליציה הזו.
    סגור