בארץ

הטכניון תחת מתקפת סייבר: אף גורם לא לקח אחריות

קבוצת האקרים אנונימית תקפה את מערכך המחשוב של הכון הטכנולוגי הטכניון שבחיפה, לפי פרסומים התוקפים דורשים כופר של 80 מטבעות ביטקוין
מערכת ice | 
הטכניון תחת מתקפת סייבר (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
דוברות המכון הטכנולוגי הטכניון מודיע הבוקר (ראשון) כי במהלך שעות הלילה הותקפו שרתי המוסד על ידי תוקפי סייבר. עוד נמסר כי נכון לרגע זה נותקו כל אתרי הטכניון באופן יזום על מנת לבדוק ולברר את גודל ומהות התקיפה.
בנוסף לכך נמסר כי נכון לשעות אלו טרם נלקחה אחריות רשמית להתקפה מצד גורם כלשהו. לפי פרסומים, מאחורי המתקפה עומדת קבוצת האקרים לא מוכרת בשם "Darktide". כמו כן דווח כי קבוצת התוקפים דרשה מהנהלת הטכניון כופר של 80 מטבעות ביטקוין.
לפי פרסום  ynet עולה כי המניע לתקיפה הינו אידיאולוגי-פוליטי. "אנחנו מצטערים להודע על כך שפרצנו לרשת של הטכניון והעברנו את כל הדאטה לשרתים המאובטחים שלנו", כתבו התוקפים במייל, "תישארו רגועים, קחו נשימה ותחשבו על משטר אפרטהייד שגורם לצרות פה ושם. הם צריכים לשלם על השקרים והפשעים שלהם, על השמות והבושות שלהם. הם צריכים לשלם על הכיבוש, על פשעי מלחמה נגד האנושות, על הריגת האנשים (לא רק הגופות של הפלסטינים, אלא הנשמות של הישראלים) ועל הריסת העתיד וכל החלומות שהיו לנו. הם צריכים לשלם על פיטורים של מומחים עם כישורים ברמה גבוהה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה