בארץ

השר לוין נגד התנועה לאיכות השלטון: "הפיכה באמצעות טנקים"

לשר לוין נמאס מההתקפות הרועשות של התנועה לאיכות השלטון ומכנה אותם: "ארגון השמאל" וטוען כי: "הניסיון אינו שונה מהפיכה שמתבצעת באמצעות טנקים וניסיון להדיח ראש ממשלה בניגוד לחוק"
דוד זולדן | 
יריב לוין, אליעד שרגא (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, תומר נויברג)
החלטת בג"ץ הפונה ליועמ״שית גלי בהרב-מיארה ולראש הממשלה בנימין נתניהו להגיש תשובה לעתירה שדורשת להוציא את נתניהו לנבצרות מקוממת עליה את השר יריב לוין שמפנה את חיציו בין השאר לתנועה לאיכות השלטון: "חבורה של משפטנים שאינם מכבדים את תוצאות הבחירות פועלים עכשיו כדי לבצע הפיכה שלטונית ולהוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות".
"לא פלא שהשותפים למהלך הזה הם אותם אלה שמובילים את ההתנגדות לרפורמה המשפטית. ארגון השמאל המכונה התנועה לאיכות השלטון, היועצת המשפטית לממשלה ושופטת בית המשפט העליון". אמר לוין והוסיף כי: "ניסיון להדיח ראש ממשלה בניגוד לחוק, תוך רמיסת הבחירה הדמוקרטית, אינו שונה מהפיכה שמתבצעת באמצעות טנקים. הכוונה אותה כוונה, והתוצאה אותה תוצאה".
עוד אמר לוין כי: "לא נאפשר את ניסיון ההפיכה הזה, אשר ממחיש עד כמה נחוצה רפורמה במערכת המשפט. רפורמה שתשיב את הדמוקרטיה ואת האיזונים והבלמים בין רשויות השלטון".
יו"ר התנועה לאיכות השלטון בתגובה לדברי השר יריב לוין: "התנועה לאיכות השלטון היא תנועה שפועלת לשמירה על שלטון החוק, משמאל ומימין. ההאשמה המופרכת כאילו מדובר בארגון שמאל לא מחזיקה מים. אני קורא לשר לוין להתנצל על דבריו או לחילופין להוריד את החסינות ונבדוק אם דבריו עומדים במבחן משפטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה