בארץ

ישראל פריי לא עוצר: "גאה במה שכתבתי"

לאחר שסירב להגיע לחקירת המשטרה, איש התקשורת ישראל פריי ממשיך לעורר פרובוקציות, "לא רק שאני לא מתחרט, אני גאה במה שכתבתי" אמר 
מערכת ice |  1
ישראל פריי (צילום מתוך טוויטר)
איש התקשורת ישראל פריי, העניק ראיון מיוחד למכון הישראלי לעיתונות וכהרגלו, לא חסך במילים. בראיון התייחס פריי לסערה האחרונה כאשר נעצר ונחקר לפני כחודש וחצי בחשד להסתה לטרור והסתה לאלימות, בעקבות ציוץ בו טען שמחבל צריך לקבל צל"ש לאחר שלא ניסה לרצוח אזרחים אלא חיילים.
"לא רק שאני לא מתחרט, אני גאה במה שכתבתי" טען פריי והסביר "אני ביצעתי אבחנה בין פגיעה בחיילים לבין פגיעה בחפים מפשע". לדבריו מה שהכעיס את הציבור היה האזכור של הא-סימטריה שיש ביננו לבין הפלסטינים. "כל מה שמציף את העובדות, שיש כאן שני עמים, אחד עליון שולט, ומתחתיו מדוכא, מעורר זעם" אמר. "הציוץ שיבח בנאדם על הימנעות מרצח חפים מפשע. ברגע זה יכלו להיות מתחת לאדמה ילדה, אמא - והמחבל הזה, למרות הכול, ביצע את האבחנה".
כזכור, הסערה לא עצרה שם. פריי סירב חמש פעמים להגיע ולהיחקר לתחנת המשטרה. "כל מי שנטפל לעניין הטכני הזה, גם אם הוא 'בעדי' - אני לא צריך אותו. מוותר. עצם החקירה היא דבר לא לגיטימי. למה שאני אשתף פעולה עם משטרה שהבוס הישיר שלה הוא איתמר בן גביר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום פריי תחליף לפרא והוא יהיה פרא אדם חייך של טמבל (ל"ת)
    יוני 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור