בארץ

אלעד עמדי יושעה מרדיו ירושלים? חבר הכנסת דורש זאת

ח"כ דוידסון הגיב לדבריו החריגים של השדרן אלעד עמדי שקרא ברדיו ירושלים לשר לוין "לפגוע בנבוט" בשופטת חיות. בתכניתו היומית עודד עמדי את שר המשפטים לוין: "לעשות מהר יותר מה שהרוב רוצה" ושאל חברת מערכת אם אינה רוצה "לקחת אקדח ולעשות מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות"
דוד זולדן |  2
אלעד עמדי (צילום פייסבוק)
חודש לאחר שהושעה משידור בגין התבטאות קיצונית, מגיש רדיו ירושלים, אלעד עמדי, קרא היום בשידור לשר המשפטים יריב לוין לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות באמצעות נבוט, ושאל חברת מערכת אם תרצה לקחת אקדח ולעשות "את מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות". ביש עתיד דורשים את התפטרותו. 
חה"כ סימון דוידסון מיש עתיד תוקף את שדרן הרדיו בבירה: "השדרן אלעד עמדי ממשיך להסית לאלימות בתכניתו ברדיו ירושלים. למה עוד מחכה התחנה? למה עוד מחכה הרשות השנייה? אני קורא להשעותו מיד". 
דוידסון מוסיף עוד כי: "אחרי שכבר התרעתי כנגד אמירותיו של השדרן אלעד עמדי, הוא ממשיך להסית לאלימות בתכניתו ברדיו ירושלים וקורא ללוין "לפגוע בנבוט" בשופטת חיות ולמאזינה "לקחת אקדח". זהו שיח מסוכן. למה עוד מחכה התחנה? למה עוד מחכה הרשות השנייה? אני קורא להשעותו מיד (והפעם לא רק ליומיים)!
ח"כ דוידסון הגיב לדבריו החריגים של השדרן אלעד עמדי שקרא ברדיו ירושלים לשר לוין "לפגוע בנבוט" בשופטת חיות. בתכניתו היומית האיץ עמדי בשר המשפטים לוין "לעשות מהר יותר מה שהרוב רוצה" ושאל חברת מערכת אם אינה רוצה "לקחת אקדח ולעשות מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תותח (ל"ת)
    אוהב ישראל הבחור !! 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    ואת החברים שלך שמסיתים למרד אתה לא רוצה להדיח ? (ל"ת)
    רונן 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור