בארץ

גיא פלג בעימות עם עוה"ד בסרגליק: "איך אתה לא מתבייש?"

בעקבות הסערה הציבורית סביב השכר שגבה עוה"ד בסגליק ממשפחתו של הנרצח יורי וולקוב, אמש הוא הגיע למהדורה המרכזית בערוץ 12 ומסר את גרסתו. במהלך הריאיון התקיים עימות עם הכתב גיא פלג שתקף: "איך אתה לא מתבייש?"
מערכת ice |  10
גיא פלג (צילום גיא גלעד)
בעקבות הסערה הציבורית סביב השכר שגבה עורך הדין אייל בסרגליק ממשפחתו של המנוח יורי וולקוב, סכום של מעל לחצי מיליון שקלים, עורך הדין התראיין אמש במהדורה המרכזית עם דני קושמרו וסיפר על הצד שלו בסיפור. במהלך הראיון התקיים עימות בין בסרגליק לבין הכתב גיא פלג שחשף את הידיעה.
טרם העימות בין השניים טען עורך הדין כי הסיפור כולו התעורר רק כי הוא איש ימין שבחר להודיע על מועמדות לראשות הלשכה לעורכי דין, בעקבות ההתפטרות של אבי חימי. לכך הוסיף כי מאז כבר הספיק לקבל איומים. 
בעת העימות עם פלג, הכתב תקף במילים: "איך אתה לא מתבייש? איזה שירות משפטי? איזה ליווי משפטי של משפחת קורבן שווה 600 אלף שקלים?". בסרגליק השיב מצדו: "איך אתה לא מתבייש בהתנהלות שלך המאיימת והבריונית? אני חושב שאתה טרחת לא להראות את כל ההודעות. למה לא הבאת את כל אותם הלקוחות המרוצים?".
יתרה מכך, עוה"ד מפרט כי סגן בי"ח איכילוב פנה אליו כדיי שיחזיר את הכספים ושהוא סירב היות שמשפחת וולקוב לא התלוננה ואף נעדרה מפגישה שנקבעה כדיי לדון בנושא. כמו כן, טען ששכר הטרחה שלא החזיר למשפחה הוא עבור חודשיים של שירות משפטי, ולא עבור ארבעה ימי עבודה כפי שנטען על ידי פלג.
בסרגליק הוסיף וטען כי גם אם לא היה עולה הסיפור לעיני הציבור והופך ל"ספין תקשורתי", הוא עדיין היה מחזיר את הכסף למשפחה: "הייתי פוגש אותם ומדבר איתם, ומבין מה מפריע להם. לקח יומיים כדי לעבור על ההסכם החתום ביחד איתם. את הסכום שהחזרתי, הייתי מחזיר גם בפגישה איתם. ליבי מצר על המשפחה ועם הספין שעושים עליהם".
בסרגליק אף הצהיר כי למרות הביקורת עליו הוא עדיין ירוץ לראשות הלשכה: "דווקא הסיפור הזה, עם הבליץ התקשורתי הזה, מחזק את דעתי שצריך להגן על עורכי הדין שנמצאים במצב שלי".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שיתבייש..? לכלא
    שיתבייש..?מקומו בכלא 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה לשכת עורכי הדין, הרי זו הונאה של חסרי ישע והוא צריך לשבת בכלא שנה על כל מאה אלף שקל
    סגור
  • 8.
    היכן עורכי הדין בשמיים?
    אופיר 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקיר בין גהינום לגן העדן התפרק. מי יקים אותו? נגשו שני הצדדים למשפט בפני אלוהים. אנשי גן העדן הפסידו במשפט.. פשוט. לא היה להם עורך דין. כי כל עורכי הדין הם בצד השני.. .
    סגור
  • 7.
    ממש מסכן העו"ד....חחח
    נורית 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לבושה, עו"ד מנצל מצב רגיש כדי להעשיר את חשבון הבנק שלו!!! לא יאומן! אני בודאי לא אשתמש בשרותיו הנלוזים. טוב שהדבר יצא לאור ופרצופו האמיתי התגלה!
    סגור
  • 6.
    מאחל לו כל מחלה קשה שקימת בעולם (ל"ת)
    פופלי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פעם עיתונאים היו עיתונאים
    מנש 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היום כל עיתונאי מחפש רבב בהתנהלות של אנשים שמאמינים באגנדה פוליטית אחרת.עיתונאים אמיתיים לא רואים ממטר אף אחד וצולבים כל מי שסורח.היום כל ילד יודע כל עיתונאי לאיזה צד פוליטי הוא שייך.
    סגור
  • 4.
    עו"ד נוכל גנב
    רובי 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גיא פלג אל תרפה מהגנב עד שכל הכסף יוחזר למשפחת הנרצח.
    סגור
  • 3.
    מה הקשר שאתה איש ימין אתה המיץ של הזבל (ל"ת)
    אלי 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    הרבה עורכי דין גובים שכ"ט אסטרונומי , מי יכול עליהם?
    אריק 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המקרה הזה רק מעיר באור זרקור התופעה הממש לא מפתיעה, למעשה הרבה עורכי דין במגוון תחומים ובעיקר בפלילי ובמשפחה ובעיקר זה קורה לאנשים פשוטים ומוחלשים. צריך לעשות וועדת חקירה ולחקור את התופעה החולי הזה
    סגור
  • 1.
    אוייש
    ליאת 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    די כבר עם השאלה 'איך את/ה לא מתבייש/ת?' כל ראיון. כל מקום. מפי כל אח/(ת לכל אחד/ת
    סגור
  • איך את לא מתביישת להיות טפשה כזו? (ל"ת)
    פרוניוס 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור