בריאות

חשד להרעלת מזון בקייטרינג בצפון: 11 ילדים לוקים בתסמינים חריפים

חשד להרעלת מזון בפעוטון במושב דלתון בצפון, זאת לאחר דיווח על 11 ילדים שלקו בתסמינים של חום ושלשולים מהם אחד אושפז בבית החולים עם תסמינים דומים. נפתחה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, כאשר לפני כחודש הקייטרינג שמספק את המזון עבר ביקורת ולא נמצאו כשלים
מערכת ice | 
עסקים קטנים (צילום pixabay)
במשרד הבריאות הודיעו היום (רביעי) על חשד להרעלת מזון חמורה בפעוטון במושב דלתון שבצפון, שממוקם סמוך לעיר צפת. לשכת הבריאות הנפתית (צפת) במחוז צפון של משרד הבריאות קיבלה ביום שני (30.01.23) דיווח על 11 ילדים שלקו בתסמינים של חום ושלשולים מהם אחד אושפז בבית החולים עם תסמינים דומים.
הילד שפונה לבית החולים לקבל טיפול רפואי כבר שוחרר מאשפוז כשמצבו טוב. עוד דווח על ידי משרד הבריאות כי לא התקבלו דיווחים על התפרצויות נוספות בפעוטון שבמושב דלתון.
בעקבות כך, במשרד הבריאות הודיעו כי בביקורת שבוצעה היום בפעוטון על ידי לשכת הבריאות הנפתית לא נמצאו ליקויים במטבח הפועל במקום. כמו כן, הקייטרינג שמספק מזון לפעוטון מאושר על ידי משרד הבריאות, ובבקרה שבוצעה על ידי משרד הבריאות בקייטרינג לפני כחודש לא נמצאו ליקויים כל שהם.
ממשרד הבריאות נמסר כי הוא ממשיך בחקירה אפידמיולוגית ויעדכן בהתאם לצורך, אם אכן יהיו ממצאים חדשים בעקבות החקירה, אך נכון לשעה זו כאמור לא נמצאו שום ליקויים בפעוטון או בקייטרינג שסיפק לו את המזון..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה