בארץ

נאור שירי נגד הממשלה: "הופעות תקשורתיות מקושקשות"

חבר הכנסת מ"יש עתיד" ביקר את הממשלה ביחס לטיפול שלה בפיגועים ותקף בין היתר את ביבי, בן גביר וגלנט
מערכת ice |  2
נאור שירי (צילום פייסבוק)
חבר הכנסת מטעם מפלגת "יש עתיד", נאור שירי, התייחס לפיגועים בירושלים בחשבון הטוויטר שלו ובחר בעיקר לתקוף את הממשלה המכהנת. כך הוא כתב: "1. רוה"מ בא לזירה "למרות" השבת. 2. השר לביטחון לאומי עזב שולחן שישי וקידוש. 3. שר הביטחון בכלל בחו"ל עדיין (הפסקת לקשקש על פריז?). מדינת ישראל לא צריכה את ההופעות התקשורתיות המקושקשות שלכם עם סבר פנים מביך בזירות אירועים. תתחילו להתעסק בעיקר, בחיים עצמם. ליבי עם משפחות הנרצחים".
מוקדם יותר השבוע, חצי הביקורת של שירי היו מפנים גם כלפי שמחה רוטמן וגלית דיסטל אטבריאן: "חבר הכנסת שמחה רוטמן טס לארצות הברית למסע תעמולה כדי להסביר כיצד הם מפרקים את הדמוקרטיה הישראלית בחודשיים".
הוא המשיך: "אגב, איפה שרת התעמולה? הרי הקימו משרד במיוחד בשבילה במליוני שקלים, לא?" וצירף את הציוץ של דיסטל אטבריאן שבו נכתב: "פניתי לראש הממשלה בבקשה להקים מטה חירום להסברת רפורמת לווין. נוכח הבהלה הציבורית שנוצרה מהטעיה מכוונת מצד התקשורת ומפלגות השמאל - אני מתכוונת להנגיש לציבור את פרטי הרפורמה ולפרט את העבודות. נתניהו נתן לי אור ירוק. בקרוב ישראל תהפוך דמוקרטית יותר והציבור יזכה למידע עובדתי סדור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    דורון 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצוין. ממשלה שכולה בדיחה.
    סגור
  • 1.
    נאור שירי
    דליה 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי להגלות את משפחות המחבלים לסוריה או עזה שם יש דמוקרטיה ויש עתיד יהיו מרוצים
    סגור