בארץ

אלמוג כהן לנציג יש עתיד: "אתה גבר לבוא איתי לשם?"

נציג עוצמה יהודית ביקש להמחיש לנציג יש עתיד מהי אפליה והגיש לו הצעה מאתגרת ובלתי אפשרית במבחן המציאות
דוד זולדן |  2
אלמוג כהן, יוראי להב-הרצנו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
חבר הכנסת יוראי להב הרצנו מיש עתיד, טען לאפליה של אוכלוסיות מסוימות במדינת ישראל מצד הממשלה החדשה. ח"כ אלמוג כהן התקומם לשמע דבריו והזמין אותו לאום אל פאחם כדי שייווכח "מהי אפליה נגד יהודים".
העימות בין חברי הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית, ליוראי להב הרצנו מיש עתיד התלהט ונסוב על טענות האופוזיציונר שהקואליציה הנוכחית מפלה לרעה אוכלוסיות במדינת ישראל. כהן הגיב לו באינסטינקט: "הולכים לאום אל פאחם להדפיס חזיר על דף, אתה מוכן? אתה גבר לבוא איתי?". כהן עבר להתקפה והבהיר להרצנו כי: "נגמרו הימים שדרסתם את החרדים בכל מה שאתם רוצים, נגמרו הימים האלה".
ח"כ הרצנו אומר את הדברים על רקע הרפורמה המשפטית המתוכננת ואחרי שהממשלה אישרה את העברת היחידה לתוכניות חיצוניות למשרד ראש הממשלה לאחריות סגן השר אבי מעוז ממפלגת נעם. 
ההסכם הקואליציוני של נעם, מפלגתו של מעוז, קובע שהיחידה לתוכניות חיצוניות ושותפויות של משרד החינוך תועבר ממשרד החינוך לאחריות סגן השר מעוז, שמכהן במשרד ראש הממשלה. מדובר ביחידה שמונה אדם אחד – המנהלת, אבל היא אחראית לאישור כל תוכניות הלימודים במסגרת תוכנית גפ"ן לעצמאות המנהלים. באמתחתה של הממשלה עוד תכניות דרקוניות ושנויות במחלוקת שמייצרות ויכוח ציבורי סוער.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כי ליישובים חרדיים חילונים יכולים להיכנס בלי להיסקל? (ל"ת)
    גל 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בוודאי שיכולים . אין שום בעיה בזה . (ל"ת)
    קיבוצניק 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור