תרבות ופנאי

שיר אלמליח חושפת לראשונה בכאב: "קשה לי עם זה מאוד"

שיר אלמליח, שלא מביעה את דעתה הפוליטית, נשברה עם פוסט שהעלתה לאינסטגרם: "בימים אלה שהאדמה בוערת ומבעבעת אני לא חושבת שצריך לשתוק. קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה"
מערכת ice |  5
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
אמש (שבת) נערכה שוב מחאת ענק נגד הממשלה הנכנסת בכיכר הבימה שבתל אביב. על פי הערכות של המשטרה, כ-80 אלף אנשים פקדו את כיכר הבימה ויצאו למחות, כאשר בין היתר הונפו במהלך ההפגנה גם עשרות דגלי פלסטין.
מי שלא מרבה להביע את דעתה על המצב הפוליטי במדינת ישראל היא הדוגמנית שיר אלמליח, שהעלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה על גבי תמונה בה נכתב "ואהבת לרעך כמוך" בשלוש שפות - עברית, ערבית ואנגלית.
בפוסט שהעלתה אלמליח היא כתבה: "חברים יקרים, מעולם לא הבעתי בפרהסיה דעה/אמירה פוליטית. אנחנו כולנו חיים במדינה הנפלאה שלנו והמטרות של כולנו זהות לחיים של כבוד הדדי של בטחון אישי ומדיני ליכולת לפרנס בכבוד ולגדל את ילדנו עם ערכים טובים. אני תקווה שכל אדם יוכל להפגין את דעתו בלא חשש אני תקווה שנתאחד כולנו למטרות נעלות ולהובלת המדינה היקרה שלנו לימים טובים יותר".
אלמליח הוסיפה: "בימים אלה שהאדמה בוערת ומבעבעת אני לא חושבת שצריך לשתוק. קשה לי מאוד לראות את מי שאמור להוביל לכך מתנהל בכוחנות ומונע מאינטרסים אישיים כדי להשיג מטרות שלא בהכרח טובות לנו הציבור שחי כאן. קשה לי מול העיוורון למצוקות של משפחות שאינן יכולות לספק לילדיהן את הדברים הבסיסיים ביותר. קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה. עוד לא אבדה תקוותנו.. "להיות עם חופשי בארצנו.."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חוצפה
    דבורה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר לך להביע דעה אבל על סמך מה את מחליטה שהדמוקרטיה מתאדה איזה כלים יש לך לגרום לעוקבים שלך לכתוב משהו שאת לא מבינה בו על זה אני כועסת לא על זה שאת מביעה דעה
    סגור
  • 4.
    לפחות תשתקי במקום לדבר את סטומה (ל"ת)
    אפי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מתחנפת לאליטה (ל"ת)
    יניב 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלמליח
    שיר 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים לה טוב
    סגור
  • 1.
    חשבתי שאת הרבה יותר חכמה ולצערי התבדתי (ל"ת)
    אפרת 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור