בארץ

הרב נגד אמיר אוחנה והלהט"ב: "בהמות הולכות על שתיים"

לאחר שבהשבעתו של יו"ר הכנסת החדש, אמיר אוחנה, חברי הכנסת החרדים הורידו את ראשם כדי לא לראות את המעמד, במוצאי שבת אוחנה חטף גם מהרב מאיר מאזוז - "נגוע במחלה הזו"
מערכת ice | 
הרב מאיר מאזוז, אמיר אוחנה (צילום פלאש 90/ אהרון קרון, תומר נויברג)
"וחוצפה מעל הכול, לפני שנתיים כשהיה האסון במירון, אומרים שהשר שהיה אחראי הוא נגוע במחלה הזאת", במילים אלה השתמש ראש ישיבת "כיסא רחמים" בבני ברק, הרב מאיר מאזוז, כנגד יו"ר הכנסת הנכנס, אמיר אוחנה.
בסרטון שהופץ אתמול (שבת) הרב נראה מתבטא לא רק נגד אוחנה, אלא כנגד הלהט"בים כולם. "צריך להתרחק ממצעד הגאווה. כשאתה רואה אנשים הולכים ומתפארים במצעד הגאווה בירושלים – כשיש מצעד כזה – צריך לסגור את החלונות, ולומר לילדים יש כאן מצעד של בהמות הולכות על שתיים. מה רע? יש בהמות שהולכות על שתיים".

על אוחנה הוסיף הרב ואמר כי יש להתרחק מקרבתו של אוחנה – "אז יש לי שאלה למה זה מה שקרה לנו?", שאל מדוע אסון המירון. "קרה, להתרחק מזה".
זו אינה ההתבטאות הראשונה של הרב כאשר במאי האחרון התבטא נגד אביגדור ליברמן ויאיר לפיד וטען כי הם "אנשים רעים, בוגדים בעמם וגרועים מהנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, הם שונאים את העם שלהם. רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה שבזכות התורה חייתם 2000 שנה. זה אנשים רעים כולם, יש שם אנשים רעים, מחכים שהם יחלפו מהעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה