רכילות עסקית

עיריית חיפה בהישג מרשים: זה הפרס היוקרתי שקיבלה

תעודת הזכייה בחמישה כוכבי היופי לשנת 2022 הוענקה לעיריית חיפה בטקס חגיגי. בנוסף הוענק לעירייה פרס כספי בסך 42 אלף ש"ח לשיפוץ מקלטים בעיר
מערכת ice |  4
עינת קליש-רותם, ראש עיריית חיפה (צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
תעודת הזכייה בחמישה כוכבי היופי לשנת 2022 הוענקה לעיריית חיפה בטקס חגיגי שהתקיים בבית "המועצה לישראל יפה" בפארק הירקון שבתל אביב. את התעודה העניקו מפקד פיקוד העורף - האלוף רפי מילוא, יו"ר המועצה לישראל יפה - רו"ח מיקי בלומנטל ומנהל המינהל לחירום וביטחון במשרד הפנים - אלי רגב. בנוסף הוענק לעירייה פרס כספי בסך 42 אלף ש"ח לשיפוץ מקלטים בחיפה. את התעודה קיבלו בשם עיריית חיפה מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה יאיר זילברמן ואנשי צוותו.  
תחרות המקלטים מתקיימת מדי שנה ביוזמת המועצה לישראל יפה, בשיתוף עם פיקוד העורף ומשרד הפנים. התחרות נועדה לבחון את היערכות החירום ברשויות המקומיות, לעודד את פעילותן בכל הקשור לתחזוקת המקלטים הציבוריים ולהגביר את מודעות הציבור לחשיבות הנושא. 
בתחרות נבדקו מספר מקלטים ציבורים באופן אקראי. בין הקריטריונים שנבדקים במסגרת התחרות: מוכנות המקלטים לחירום, חזותם הפנימית והחיצונית, תחזוקה שוטפת, תקינות מערכות ההפעלה ושירותי העזר. בסיומה של התחרות נמצא, כי המקלטים הציבוריים בחיפה עומדים בתקני פיקוד העורף ברמת המוכנות הגבוהה ביותר וראויים כאמור ל"דגל היופי".    
ראש העיר עינת קליש רותם: "דגל היופי מעיד על המקצועיות בה מבצעים אנשי אגף הביטחון בראשותו של יאיר זילברמן את עבודתם. בשמי ובשם תושבי העיר כולם אני מבקשת להודות לכל אחת ואחד מאנשי האגף על עבודתם המסורה לאורך כל השנה אותה הם מבצעים תוך הבנה כי להערכות נכונה בשגרה משמעות מצילת חיים בחירום. 
מנהל אגף הביטחון יאיר זילברמן, הודה לצוות תחזוקת המקלטים על עבודתם הסיזיפית שנועדה להבטיח כי כל המקלטים הציבוריים בעיר ערוכים ומוכנים לפתיחה מידית בכל עת באם חלילה נדרש לכך.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    42000 שח מספיקים לשפץ בקושי שירותים וחצי. (ל"ת)
    מאיר 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כניראה שועדת הפרס לא ביקרה בחיפה
    גדעון 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת איך אפשר להתעלם מהררי האשפה והרחובות המטונפים.
    סגור
  • 2.
    דחוף להחליף א. ענת קליש
    ילנה 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקליש לא מגיע שום תאודה.הכל קנוי בישראל.עיר חיפה מלא בחזירי בר.ראש העיר לא מטפלת בחזירי בר.בורות במיים דולפותמיים לכביש.ראש העיר שלא מטפלת בפשמעה ובכל.0 מאפבים.מכחים לבחירות
    סגור
  • 1.
    מובילה במקלטים נכשלת בכל השאר.
    ענת הופמן 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קליש הוכרה מצטינת בתחום הנוי סביב מקלטים ציבוריים לשעת ציבור אבל היא כשלון מהדהד בכל שאר התחומים. עברתי לחיפה מירושלים. סברתי שלירושלים העירייה הכי אטומה ואדישה לאיכות החיים של התושבים. טעיתי. חיפה היא בליגה אחרת תיפקוד העירייה כאן בחיפה מתחת לכל ביקורת. אז קליש, המשיכי לצחצח את המקלטים והציגי אותם לראווה לפני הבחירות.אני ושכמותי נבחר בכל מועמד/ת אחרת. כי מישהו חדש חייב לפרק את הבונקר שבנית לעצמך בעירייה.
    סגור