כסף וצרכנות

שר החקלאות נגד ח"כ אזולאי מש"ס: "נחשף עוקץ הדבש"

שר החקלאות עודד פורר שיזם את יבוא צנצנות הדבש מחו"ל במכסות פטורות ממכס, זועם על טענת ח"כ אזולאי מש"ס שהמהלך לא הביא להוזלה במחירי הדבש: "צנצנת מחו"ל נמכרת בחצי המחיר, וחלה עלייה משמעותית בצריכה"
מערכת ice | 
עודד פורר (צילום רועי כץ)
שר החקלאות עודד פורר (ישראל ביתנו) פרסם הערב סרטון החושף לטענתו את "עוקץ הדבש של החברות המקומיות".
בתגובה לח"כ ינון אזולאי מש"ס, שטען כי המהלך ליבוא צנצנות דבש מחו"ל במכסות פטורות ממכס לא הביא לשום הוזלה במחירי הדבש, כתב פורר: "זאת התשובה הכי טובה לנציגי הלוביסטים הפופוליסטים בתקשורת ובכנסת, כמו ח״כ אזולאי, שזורקים סיסמאות על יוקר המחיה אבל פועלים לסגור את השוק".

"המהלך שהובלתי ליבוא דבש הוכיח את עצמו" הוסיף פורר, "כל מי שאמר לכם, כמו ח״כ אזולאי, שהוא מגן על ישראל כשהוא מונע ייבוא צנצנות דבש, בעצם הגן על קבוצת לחץ קטנה שנהנתה מהגנה של חברי כנסת מש"ס ומהליכוד, שמנעה את ייבוא הצנצנות לפני ראש השנה על חשבון הצרכנים".
 
"הדבש המיובא נמכר כבר היום ברשתות השיווק במחירים של כ-19.90 ש״ח לצנצנת של 900 גרם, לעומת צנצנת 'יד מרדכי' שנמכרת ב-42.9 ש״ח לקילו", הציג פורר בסרטון. "שיא השיאים של העוקץ הוא שכשקוראים את האותיות הקטנות על צנצנת הדבש מ'יד מרדכי' כתוב שחלקו נרדה בכלל בחו"ל! לפי החוק הישראלי הם יכולים לערבב דבש מקומי עם דבש מחו"ל באחוזים גבוהים ועדיין לקרוא לו תוצרת הארץ".
"כשבוחנים את הנתונים שמתקבלים מהרשתות מתחילת החודש מגלים שהורדת המחיר גרמה לעלייה משמעותית בצריכה בהיקף של יותר מ-35% וזאת מבלי לעשות אפילו קמפיין פרסום. המדהים הוא שהמכירות של המותג המקומי כמעט ולא נפגעו, רק עליית הצריכה כולה היא בדבש המיובא והזול יותר שמאפשר כעת לעוד משפחות ליהנות מדבש מוזל", סיכם פורר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה