בארץ

הלם בטבריה: נעצר חשוד שאיים לשרוף את הרב המקובל

החשוד שנאצר אתמול לאחר שאיים על המקובל הרב דב קוק, שוחרר היום בתנאים מגבילים לאחר שהפר את הצו שהוטל עליו לא להיכנס לעיר טבריה
מערכת ice | 
הרב דב קוק (צילום דוד כהן פלאש90)
משטרת ישראל הודיעה כי אתמול (רביעי) עצרה חשוד באיום כלפי הרב המקובל דב קוק מטבריה. על פי החשד, אותו אדם נכנס לבית מדרשו של הרב קוק והחל לאיים עליו שישרוף אותו.
הבוקר הגיע החשוד לדיון בהארכת מעצרו, ובית משפט השלום בטבריה החליט לא לאשר למשטרה להאריך את המעצר.
החשוד, על פי דברי המשטרה בביהמ"ש, שוחרר לפני 10 ימים ממעצר בתיק אחר ואמש הגיע לישיבתו של הרב דב קוק. עת נכנס לבית המדרש החל לצעוק על הרב כי הוא הולך לשרוף אותו יחד עם הטליתות שלו. בחקירה אמר החשוד כי עשה זאת משום שאין לו מקום ראשון וכי הוא היה רעב.

נציג המשטרה בבית המשפט ענתה לשאלת עורך דינו של החשוד כי היא תחקור גם את הרב המקובל וגם עדי ראייה שנכחו במקום. "הוא אמר שלן במערה בירושלים, הגיע לרב קוק כדי ללון במקום." אמר עורך דינו של החשוד. "אין מחלוקת להפרת התנאים ולעובדה כי הוא שהה בטבריה".
שופט בית משפט השלום בטבריה החליט כאמור לשחרר אותו וכתב, "החשוד נעצר אתמול בישיבת הרב קוק לאחר שאיים על הנוכחים במקום. בנוסף, החשוד הפר תנאי שחרור שקבע בית המשפט במסגרת תיק אחר אשר אסרו עליו להיכנס לתחומי העיר טבריה, לאחר שעיינתי בחומר החקירה ושמעתי את טענות הצדדים שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו בבקשה למעצר. החשוד מודה במיוחס לו. האיום חמור והחשוד כאמור הפר החלטה של בית משפט שניתנה לפני ימים ספורים בלבד, על אף האמור, ניתן בנסיבות המקרה להוסיף תנאים נוספים, לרבות הפקדה כספית כך שהחשוד יבין שהפרה נוספת תגרור אחריה סנקציות שונות, לרבות סנקציות כספיות. לכן, אני מורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה