משפט

במהלך הבחירות: ערבי ניסה לחטוף צעירה בטבריה - ונעצר

מפחיד: גבר ערבי בן 51 מהיישוב יפיע הסמוך לנצרת, ניסה לחטוף צעירה בשנות ה-20 לחייה מטבריה, ככה הנראה על רקע לאומני. הוא נעצר והחקירה הועברה לידיים של השב"כ
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
מפחיד: במהלך מערכת הבחירות שמתקיימת היום (שלישי) אירע אירוע מטריד במיוחד כאשר גבר ערבי בן 51 מהיישוב יפיע הסמוך לנצרת, ניסה על פי החשד לחטוף צעירה בשנות ה-20 לחייה מטבריה. על פי החשד של המשטרה - ניסיון החטיפה הינה על רקע לאומני. הוא נעצר והחקירה הועברה לידיי השב"כ.
מדובר כאמור בצעירה בשנות ה-20 לחייה, שהתקשרה למשטרה ודיווחה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בצפון טבריה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את הגבר החשוד והביאו אותו לחקירה בתחנת המשטרה שבטבריה.
כזכור, לפני כארבעה חודשים, נערה בת 16 מפרדס חנה כרכור ניצלה מניסיון חטיפה. הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי ולא לאומני. לפי הדיווח שהתקבל במוקד המשטרה, אלמוני ניסה להכניס לתא המטען של רכבו קטינה תושבת פרדס חנה בכוח, זאת בזמן שזו עסקה בפעילות ספורטיבית. לפי הודעת המשטרה, השוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה אשר לא נזקקה לטיפול רפואי ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד אשר נמלט ברכבו מהמקום לצד פעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה