בארץ

מיכל הקטנה משנה כיוון לקריירה חדשה? זו הפצצה שהטילה

במהלך הראיון לרשת 13 סיפרה כוכבת הילדים כי פגשה את ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו ונשאלה אם פניה לפוליטיקה והיא לא היססה לענות: "לא פוסלת"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
שורה של כוכבי הילדים וביניהם רוי בוי, הדוד חיים ומיכל הקטנה, הגיעו אמש (ראשון) להתארח באולפן תכנית הבוקר "העולם הבוקר" של רשת 13 בהגשת מירי מיכאלי על מנת לקדם את מופע החנוכה שלהם, אבל אין ספק שמי שהצליחה לגנוב את ההצגה היא דווקא מיכל הקטנה.
רוי בוי סיפר בשידור כי ביום שישי החולף, יצא יחד עם כוכבת הילדים שמשחקת במופע לארוחת צהריים משותפת, אך היא נאלצה לעזוב כמעט מיד משום שלמקום בו ישבו הגיע ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו.

כאן החל החלק המעניין כאשר מיכל הקטנה בירכה את ראש הממשלה הנכנס לשלום וסיפרה: "היה מפגש מאוד מרגש. הייתי בארוחת צהריים, הוא היה שם. ניגשתי אליו והיה נחמד". מיכאלי מיד שאלה אותה: "הוא לא הכניס אותך לאפשרות מהירה לקבל תפקיד שרה?", וכאן הטילה מיכל הקטנה פצצה של ממש: "אני כרגע אתמקד בגשם של סופניות, אבל אני לא פוסלת".
על השאלה הנוגעת לחיים הפרטיים לעומת העבודה סיפרה מיכל הקטנה ענתה: "לא חושבת שאני צריכה לעשות משהו מיוחד. אני בן אדם כמו כולם. אני אדם די שמרן מטבעי. אני לא מעשנת. אני לא צריכה להתאים את עצמי לשום מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה