משפט

בן 16 רצח עבריין מין ונידון ל-23 שנות מאסר

במסגרת הסדר טיעון, בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (שלישי) נער בן 17 בעבירות רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון הצתה ושיבוש הליכי משפט של עבריין מין בן 42. הנער נידון ל-23 שנות מאסר ו-200 אלף שקל פיצוי לעיזבון הנרצח
מערכת ice | 
פסיקת בית משפט (צילום Istock)
בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הרשיע היום (שלישי) נער בן 17 בעבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון הצתה ושיבוש הליכי משפט של עבריין מין בן 42 במסגרת הסדר טיעון. במסגרת הסדר הטיעון עונשו נגזר ל-23 שנה ופיצוי של 200 אלף שקל לעיזבונו של הנרצח.
"מדובר במקרה חריג בחומרתו ובאכזריותו, פרי תכנון מדוקדק של הנאשם, שכאמור ראה במעשיו 'מעשה מוסרי', ואף הביע בהתלבטות אם לחזור עליהם", נכתב בפסק הדין. "בשים לב להלכה בעניין כיבוד הסדרי טיעון, החליט בית המשפט לכבד את ההסדר, הגם שהוא מקל במידה מסוימת לעומת חומרתו המיוחדת של המקרה".

על פי כתב האישום, הנער הכיר את הקורבן דרך האינסטגרם. השניים התכתבו במשך תקופה והשיחות גלשו לאופי מיני עד לרגע בו החליטו להיפגש ביחידת הדיור של הנרצח לצורך קיום יחסי מין. ההחלטה לרצוח את המנוח גמלה בליבו של הנער עוד לפני המפגש בין השניים.
הנער הגיע למפגש מצויד בסכין בעל להב באורך של 21 סנטימטרים אותו רכש בדרך. לפי פסק הדין, "לבקשת הנאשם, שכב המנוח עירום במיטתו, ושם את ידיו ככיסוי על עיניו. או אז, בהתאם לתכנון המוקדם ולצורך מימושו, שלף הנאשם את הסכין, ודקר את המנוח בעוצמה, דקירה אחת בבטנו... והוסיף לדקור אותו דקירות רבות נוספות, סך הכול 30 דקירות, עד שגרם למותו".  
על מנת לטשטש את עקבותיו, הנאשם שפך משקה אלכוהולי על הנרצח במטרה לשרוף אותו, אך לא הצליח. בהמשך הוא מחק את ההתכתבויות שהיו לו עם הנרצח באינסטגרם, אך במקביל גם רשם במחשבו האישי תיאור של הרצח וכתב כי הינו מתלבט לעשות זאת שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה