בעולם

איש משמר הגבול מואשם ברצח ארבע נשים

חואן דיוויד אורטיז מואשם כי רצח ארבע נשים וניסה לחטוף ולרצוח אישה נוספת במהלך מסע הרג בן 12 ימים בספטמבר 2018. הוא נתפס רק לאחר ניסיון חטיפה כושל
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סוכן משמר הגבול של ארה"ב חואן דיוויד אורטיז עומד למשפט בגין רצח ארבע נשים וניסיון לחטוף את החמישית במהלך מסע הרג בן 12 ימים במהלך חודש ספטמבר 2018. האירועים התרחשו בעיר לרדו במדינת טקסס הסמוכה לגבול עם מקסיקו.
על פי תצהיר התובעים, אורטיז הודה מרצונו שהוא ירה והרג את ארבע הנשים. הוא מואשם גם בזריקת הגופות באזור כפרי מחוץ ללרדו. אורטיז מסר לחוקרים כי הוא "עושה טובה" בכך שהוא רצח את הנשים, אשר עסקו בזנות, מכיוון שחשב שרשויות החוק לא עושות מספיק על מנת לצמצם את תופעת הזנות באזור.
אורטיז נתפס לאחר שניסיונו לרצוח בפעם החמישית לא צלח. ב-14 בספטמבר 2018 הוא אסף את אריקה פנה ברכבו כשאקדחו מופנה לעברה וזאת על מנת להגיע לביתו, כאשר אשתו וילדיו נמצאו מחוץ לעיר. פנה באומץ רב החליטה לברוח מהרכב ובעת ניסיון הבריחה הוא תפס בחולצה וקרע אותה.
פנה רצה חשופת חזה בכל כוחה לעבר תחנת הדלקה הקרובה וביקשה עזרה. בעקבות בריחתה אורטיז אותר ונתפס. אורטיז מואשם ברצח גיזלדה אליסה הרננדז בת ה-35, קלודין אן לורה בת ה-42, מליסה רמירז בת ה-29 וניקי אנריקז בת ה-28.
למרות שאורטיז מואשם במספר רציחות וניתן לדרוש עונש מוות, התובעים לא ידרשו זאת בעקבות בקשות משפחות הקורבנות. לטענת המשפחות, עונש מוות יהיה עונש קל מדי בשבילו ומעדיפות שהוא יירקב בכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה