בארץ

עופר כסיף מאשים: "הקואליציה היוצאת והנכנסת מתחרות בהסתה נגדנו"

עופר כסיף מוכיח שהוא לא רק נלחם על זכויות הפלסטינים אלא גם דואג לבטיחות העובדים אחרי שאתמול סירב להצטלם על רקע דגל הלאום וסמל המנורה  
דוד זולדן | 
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
ח"כ עופר כסיף מסיעת חד"ש-תע"ל הגיש היום (רביעי) צמד הצעות חוק ראשונות עם כינון הכנסת ה-25: הצעת חוק לבטיחות בתעסוקה ובריאות תעסוקתית והצעת חוק הבטחת פיצויים לתושבי מתחם פארק החורשות (אבו כביר). 
הצעת החוק להקמת רשות לאומית לבטיחות בתעסוקה עברה בקריאה טרומית בכנסת ה-24 וזכתה לתמיכת משרד הכלכלה. הצעת החוק לפיצוי תושבי אבו כביר כבר עמדה בדיונים מתמידים מול משרד המשפטים.
ח"כ כסיף אומר כי: "בחרתי לפתוח את העבודה הפרלמנטרית בכנסת ה-25 בהגשת שתי הצעות חוק חברתיות חשובות למען ציבורים מוחלשים ושקופים בחברה הישראלית: עובדים המסכנים את בריאותם וחייהם בממדים הרסניים ותושבי שכונות בתל אביב שהופקרו ע"י העירייה והממשלה וסכנת הגירוש עומדת כחרב מעל ראשם. בזמן שהקואליציה היוצאת והנכנסת מתחרות בהסתה נגדנו, חד"ש-תע"ל תמשיך לפעול לרווחתו של הציבור כולו ולקדם שלום, שוויון וצדק חברתי".
אמש סירב כסיף יחד עם ח"כ איימן עודה להצטלם על רקע סמל המנורה ודגל הלאום וגרם לסערה ציבורית. גם ח"כ יעקב טסלר סירב אך נימק "כמו עודה וכסיף". לרגע הוא נשמע רציני אבל מיד סב על עקביו ומיהר להצטלם לפני שתתחולל שערורייה ציבורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה