השוק

רשת לנדוור תתרחב? זו עסקת הענק שפוצצה ברגע האחרון

רשת בתי הקפה "לנדוור" אמורה הייתה לסגור את עסקת הרכישה של המאפייה הישראלית המצליחה, "לחמים", תמורת לא פחות מ-44 מיליון שקל, אך למרות האופטימיות, העסקה התפוצצה. גם הסיבות לסיבוב הפארסה בפנים
מערכת ice | 
לחם (צילום פלאש 90/ משה שי)
רשת בתי הקפה "לנדוור" אמורה הייתה לסגור את עסקת הרכישה של המאפייה הישראלית המצליחה, "לחמים", תמורת לא פחות מ-44 מיליון שקל. ב-YNET פורסם אתמול (חמישי) כי למרות האופטימיות, העסקה התפוצצה.
רשת בתי הקפה לנדוור, שתכננה באמצעות המיזוג להשתמש במותג של רשת לחמים להקמת רשת בייקרי חדשה, ממשיכה את התוכנית והשיקה לאחרונה סניף ראשון של הרשת החדשה בקניון G ראשון לציון שנקראת "ברד קלאב". כוונת לנדוור הייתה להשתמש במותג ולהעביר את כל הייצור של לחמים למאפיה בבאר שבע שלא עובדת כיום במלוא כושר הייצור שלה.
אז מדוע העסקה התפוצצה בסופו של דבר? המחלוקת בין הצדדים נבעה מכך שהבעלים והמייסד של לחמים, אורי שפט, מתנגד לדרישות קפה לנדוור שהוא ילווה את הרשת עוד מספר שנים כדי לוודא שתוצאותיה של לחמים יישמרו. העסקה אמורה הייתה להתבצע לפי שווי של כ-44 מיליון שקל, אולם חלק מהתמורה אינה מיידית והותנתה בעמידה בייעדי ביצוע עתידיים שנקבעו בחוזה, ככל הנראה עוד סיבה לכך ששפט החליט לסגת מהעסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה