בארץ

"החלטה שגויה": באופוזיציה מגיבים לתקיפה באיראן

ראשי האופוזיציה התייחסו לתקיפה הישראלית באיראן, זאת תוך הסתייגות בנושא, וכן היעדר בולט של הבעת הערכה לדרג המדיני
דורון בלוך | 
יאיר לפיד ואביגדור ליברמן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
לאחר התקיפה שביצע חיל האוויר הישראלי באיראן, בו תקף כעשרים מטרות,  חברי הכנס באופוזיציה מגיבים לתקיפה, ולצד דברי הערכה לצה''ל, מסתייגים מאופי התקיפה ומטרותיה.
ראש האופוזיציה יאיר לפיד, התייחס לתקיפה, שיבח את צה''ל, אך אמר: "ההחלטה לא לתקוף מטרות אסטרטגיות וכלכליות באיראן היתה שגויה. היינו יכולים וצריכים לגבות מאיראן מחיר כבד בהרבה. איראן היא ראש ציר הרשע, ועליה לשלם מחיר כבד על תוקפנותה".
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו ח'''כ אביגדור ליברמן הוסיף גם "אנחנו לא יכולים להתעלם מהמציאות הקשה ובכך שהאיראנים לא יעצרו כאן. הם ימשיכו במאמציהם להגיע לנשק גרעיני והם ימשיכו להעביר את הכספים ממכירת הנפט והגז לחיזבאללה, לח'ותים, למליציות השיעיות ולפרוקסים למיניהם. 
עוד טען "לצערי, נראה כי במקום גביית מחיר אמיתי, ממשלת ישראל שוב מסתפקת בפעולות ראווה וביחסי ציבור. קניית שקט במקום הכרעה ברורה. הגיע הזמן לפעול בדרך שתשקף את עוצמתנו ולא רק תדבר עליה.״
גם בדברי ח''כ לפיד וגם בדברי ח''כ ליברמן, בולט העניין כי טרחו השניים להביע לחיל האוויר של צה''ל, אך מנגד להבליט את היעדרות הבעת ההערכה לגורמים המדיניים, דהיינו רה''מ נתניהו וכן שר הבטחון יואב גלנט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה