בארץ

גולדקנופף ברך, לפיד גינה: "הבנגבירים השתלטו על הליכוד"

בליכוד, בעוצמה יהודית ובצינות הדתית ערכו אירועים תחת הכותרת "נערכים להתיישבות בעזה. השר גולדקנוף ברך על על כך בקריאת וותיקי הליכוד "כה לחי", לפיד תקף "הזיות משיחיות. הכנס הזה מעמיד בסכנה את צה״ל"
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
היום (שני) התקיימו שני כנסים תחת מסרים זהים, מחד של מפלגת הליכוד, וכן כנס של המפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית, כאשר שני הכנסים תחת הכותרת "נערכים להתיישבות בעזה" וכללים מסרים הקוראים להשבת ההתיישבות היהודית ברצועת עזה.
על האירועים, ברך יו"ר מפלגת יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנוף, ואף ציטט פסוק מהמקורות כיחוזק לדבריו: "כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם". אני מברך את תנועת 'נחלה' על האירוע החשוב לתקומת עם ישראל בארץ ישראל" ואת דבריו סיים בברכה המזוהה עם ותיקי הליכוד "כה לחי!".
מנגד, גם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לאירועים, ומתח עליהם ביקורת "כנס ההתיישבות בעזה היום הוא ההוכחה שהבנגבירים השתלטו על הליכוד, ושמפלגת הציונות הדתית הופכת את הליכוד לסניף שלה" טען.
עוד הוסיף לתקוף "החזון היחיד שלהם הוא מלחמה נצחית בשביל ההזיות המשיחיות שלהם. הכנס הזה מעמיד בסכנה את צה״ל ואת מדיניות החוץ של ישראל , ואין ראש ממשלה שיגיד להם השתגעתם לגמרי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומי בדיוק ישלם בחייו בהגנה על ההתנחלויות ? ילדיו או נכד (ל"ת)
    דני 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור