בארץ

התיישבות בעזה: החגיגה של הליכוד, עוצמה יהודית והציונות הדתית

המפלגות הליכוד, הציונות הדתית ועוצמה יהודית בחרו לחגוג את החג בכנס תחת הכותרת "נערכים להתיישבות בעזה" תחת המסר "עזה שלנו. לתמיד". זאת למרות אמירת נתניהו  "אני חושב שלא ריאלי ליצור התיישבות בעזה"
דורון בלוך |  1
ציר פילדלפי (צילום פלאש 90/ אורן כהן)
מפלגת הליכוד פרסמה כרוז המזמין את הציבור לכנס תחת הכותרת "נערכים להתיישבות בעזה" במקביל לכרזה משותפת של מפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית תחת כותרת זהה. זאת, כאשר היום שני בצהריים צפויים חברי כל המפלגות להתכנס יחד לנקודת שיא הכנסים.
הכנס ביוזמת מפלגת הליכוד, צפוי להתקיים ביום שני בעיר שדרות, כאשר על פי הכרזה המזמינה את הציבור "שנה לאחר הפרעות, נתייצב כולנו, חברי ליכוד, ראשי סניפים, שרים וח''כים, ונקרא יחד - עזה שלנו. לתמיד!". זאת כאשר על פי הכרזה באירוע ישתתפו השרה מאי גולן, וחברי הכנסת אביחי בוארון, ששון גואטה, טלי גוטליב, אלי דלל, ניסים ואטורי, חנוך מילביצקי, אריאל קלנר, קטי שטרית, ואושר שקלים .
כרזת מפלגת הליכוד 
 
במקביל, בכרזה אותה פרסמו במפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית, מתכננים "סדנאות והיערכות מעשית להתיישבות". זאת תחת מסרים זהים לכרזת הליכוד הקוראים "עזה שלנו לתמיד!" וכן "נערכים להתיישבות בעזה". כאשר כאמור, בסופו יתכנסו יחד עם חברי הליכוד לאירוע סוף הכנס.

כרזת מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית
על הכרזה שפרסמו במפלגת הליכוד חתומים צעירי הציונות הדתית, וכן צעירי עוצמה יהודית, אך על הכרזה המקבילה של המפלגות השניות מפלגת הליכוד אינה חתומה, זאת, על פי גורם בעוצמה יהודית, משום שבליכוד החליטו להצטרף רק לאחר מכן.
כמו כן, כזכור, בחודש יוני האחרון אמר רה''מ נתניהו על נושא התיישבות יהודית ברצועת עזה "אני חושב שלא ריאלי ליצור התיישבות בעזה, אנחנו צריכים שליטה צבאית, הענין של ההתיישבות הוא לא ריאלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יכול להיות יותר חכם...
    אביש 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יבכו לעזרה כשנהרגים. משפחה לפני אידיאולוגיות וחבל על החיילים שיפגעו. מה בטוח? שלא יהיו מספיק כוחות בשטח למנוע התקלויות.
    סגור