בארץ

בליכוד זועמים על לפיד וגנץ: "שתיקה - כמוה כהסכמה"

לאחר נסיון ההתנקשות בנתניהו על ידי כטב''ם החיזבאללה, שרים, ח''כים, וראשי ממשלות בעולם גינו את העניין ושלחו חיזוקים. אך השניים שבלטו בהתעלמותם מהנושא הן לפיד וגנץ. הליכוד: "הם בוחרים לשתוק, וכידוע- שתיקה כמוה כהסכמה"
דורון בלוך |  2
בני גנץ, בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום באדיבות אתר הכנסת, shutterstock, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
לאחר נסיון ההתנקשות בראש הממשלה נתניהו על ידי החיזבאללה באמצעות שיגור כטב''ם לביתו שבקיסריה אמש (שבת) שרים וח''כים, ואף ראשי ממשלות מהעולם מיהרו לגנות את העניין ולשלוח חיזוקים לנתניהו, אך מי שבלטו בהיעדר גינויים והתייחסותם לנושא, הם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד וכן ח''כ בני גנץ.
על כך שלא התייחסו לנושא ולא גינו את נסיון ההתנקשות, מטעם הליכוד יצאו בתגובה זועמת: "כבר יותר מ-24 שעות עברו מאז ניסיון ההתנקשות האיראני בראש ממשלת ישראל, וראשי האופוזיציה יאיר לפיד ובני גנץ לא פרסמו אפילו מילת גינוי אחת נגד אויבינו".
עוד הוסיפו לתקוף "ברגע האמת הם לא מצליחים להתגבר על פוליטיקה קטנה ואגו גדול. תתביישו. במקום לעשות את הדבר הנכון, להתייצב עם עם ישראל ולהציג חזית אחידה נגד אויבינו, הם בוחרים לשתוק, וכידוע- שתיקה כמוה כהסכמה". את הודעתם סיימו באמירה "אבל זה לא באמת משנה. עם או בלי תמיכתם- ישראל תמשיך לנצח".
כמו כן, שרי הממשלה עוררו גם הם ביקורת מנגד, זאת לאחר שבצאת השבת מיהרו לגנות את נסיון ההתנקשות בנתניהו, זאת טרם שהתייחסו לנפילת החיילים במלחמה בחזית.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האסון היה שגנבייהו ומיס פיגי לא נהרגו
    ברכה 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האסון היה שגנבייהו ומיס פיגי לא נהרגו , לו היה זה קורה המלחמה היתה מסתיימת תוך שבועיים שזה כידוע נוגד את באינטרס של ראש ממשלתנו הגנב
    סגור
  • בוט איראני (ל"ת)
    אמת 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור