בארץ

לפיד וגנץ עונים לנתניהו: "הפסק להתעסק בסרטונים מביכים"

בליכוד זעמו על כך שלפיד וגנץ לא גינו את נסיון ההתנקשות בנתניהו  "הם בוחרים לשתוק, וכידוע- שתיקה כמוה כהסכמה". בתגובה תקפו השניים חזרה. לפיד: "הליכוד כדרכו, אפילו בשעת חירום לאומית, לא מפסיק להתקרבן, לשקר, לפלג ולהסית". גנץ "בזמן שאזרחים נרצחים וחיילים נופלים - ראש הממשלה עסוק בעצמו ובמס רכוש"
דורון בלוך |  4
יאיר לפיד, בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
לאחר שבמפלגת הליכוד טענו כנגד יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד וח''כ בני גנץ כי לא גינו את נסיון ההתנקשות ברה''מ נתניהו, ואף אמרו בליכוד כי "הם בוחרים לשתוק, וכידוע- שתיקה כמוה כהסכמה". החליטו לפיד וגנץ להשיב להטחה החריפה.
ממפלגת יש עתיד הגיבו על כך "היום בשעה 7:21 בבוקר, ראש האופוזיציה לפיד התראיין ברשת ב', גינה את התקיפה על בית ראש הממשלה ואמר שיש להגיב עליה בחומרה". כמו כן תקפו את מפלגת הליכוד בחזרה "אבל הליכוד כדרכו, אפילו בשעת חירום לאומית, לא מפסיק להתקרבן, לשקר, לפלג ולהסית. חרפה!".
גם במפלגת המחנה הממלכתי לא נשארו חייבים, ותקפו חזרה בתגובה: ״בזמן שמאות רקטות משוגרות לעבר אזרחי ישראל, כטב״מים משוגרים לעבר בתי אזרחים וסמלי שלטון ובזמן שאזרחים נרצחים וחיילים נופלים - ראש הממשלה עסוק בעצמו ובמס רכוש".
עוד הוסיפו לתקוף "נתניהו - הפסק להתעסק בהודעות דוברות וסירטונים מביכים. למדינת ישראל אסור להיגרר למלחמת התשה ארוכה - יש להגביר את קצב האש ועוצמתו בלבנון ולהכניס לבנק המטרות נכסים ויעדים של מדינת  לבנון, כמי שנושאת באחריות העליונה לכל טרור שיוצא משטחה, ולפעול לתגובה אפקטיבית מול איראן ובהקדם.״
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הנזל וגרטל חברו יחדיו לייצר משפט אחד. הידד! (ל"ת)
    0+0=0 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הטילים בחיפה זה לא פה , זה רחוק מתל אביב זה בים. (ל"ת)
    יאיר לפיד 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האפסים האלה הפכו לתומכי אירן ? (ל"ת)
    יעקב 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    משאלת ליבם למות נתניהו ! (ל"ת)
    אסף 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור