בארץ

גלנט מתאר שלב חדש בלחימה: "עוברים ממצב הכרעה למצב השמדה"

השר גלנט ביקר בגבול הצפון שם  התבטא בתקיפות "אנחנו עוברים מהכרעת האויב להשמדתו - בכל המקומות שחיזבאללה הכין לפשוט על ישראל ניצבים כעת לוחמי צה״ל, והמחבלים לא יכולים להתמודד איתם״
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
שר הביטחון גלנט אמר היום (ראשון) בשיחה עם לוחמים במהלך ביקור בגבול הצפון כי בכפרי המגע צה''ל עובר מהכרעת האויב להשמדתו בכל המקומות שחיזבאללה הכין לפשוט על ישראל ניצבים כעת לוחמי צה״ל, והמחבלים לא יכולים להתמודד איתם.
בדבריו ללוחמים, אמר השר גלנט "אנחנו למעשה עוברים ממצב של הכרעת האויב בכל כפרי המגע למצב של השמדה – מפוצצים את המנהרות, מפוצצים את מחסני התחמושת, מפרקים את החיזבאללה. התוצאה של העניין הזה היא מאוד ברורה, במקומות שבהם חיזבאללה חיכה והכין את עצמו על מנת לפשוט ליישובי הגבול, ניצבים חיילי צה"ל״.
כמו כן הדגיש ״היעד שלנו - לנקות באופן שלם את הרצועה הזאת על מנת שאנשים יוכלו לחזור לכאן ולבסס את החיים שלהם כמו שצריך. ואני חושב שזה דבר מאוד משמעותי, אנחנו הולכים ומשלימים את המשימה, יש לנו עוד מה לעשות, צה"ל נערך למשימות המשך מצד אחד אבל קודם כל מבצע כמו שצריך את הפעולה״.
״יש לנו שבויים, אצלנו, הם מספרים לנו מה קורה, ומה שהם אומרים לנו, שהם בפחד עצום, הם מפחדים ממה שקורה כי הם מבינים שיש פה דבר שהם לא יודעים להתמודד איתו" תאר גלנט את המצב כיום במערכה מול החיזבאללה "לא בעוצמה, לא באיכות של הלוחמים, בדיוק, בנחישות וכל המערך הגדול הזה שקראו לו חיזבאללה הולך ומתמוטט גם בקווי המגע וגם במכות הרצופות שאנחנו מכים אותם בביירות, בבעלבכ, בנבטיה, בצור, בצידון״.

בסיום דבריו התייחס לעניין השבת מפוני הצפון לביתם ״אנחנו אמרנו שנחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון וזה מה שאנחנו עושים – פוגעים באויב ושוחקים אותו על מנת לאפשר את הביטחון הזה, ויש פה אנשים, בעיקר בין הוותיקים ששמעו אותי אומר את זה גם לפני חצי שנה ושמונה חודשים ועשרה חודשים, וכמו הרבה חיילים וכמו כשאני הייתי חייל,  תמיד אמרו ששום דבר לא יקרה - אז הדברים קורים, הם קרו בעזה, הם קורים כאן, הם קרו בעוד מקומות״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה