בארץ

צה''ל והמשטרה מגיבים לדיווחים על חיסול סינוואר

ברשתות מדווח כי מנהיג החמאס יחיא סינוואר חוסל על ידי צה''ל, וכן הופצה תמונתו לכאורה. בצה''ל ובמשטרה החליטו בעקבות כך להגיב לעניין
דורון בלוך | 
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
היום (חמישי) כוחות של חטיבת ביסל"ח (828) שפעלו ברצועת עזה חשדו שמחבלים נמצאים בתוך מבנה. טנק מפלוגה ל' של קורס מפקדי טנקים ירה בעקבות כך לעבר המבנה. על פי ההערכות והממצאים שנמצאו בזירה, יחיא סינוואר נפגע כתוצאה מביצוע הירי של הטנק על המבנה שקרס עליו.  לאחר ביצוע ירי הטנק, כוחות חי"ר של גדוד 450 פשטו על המבנה וביצעו סריקות במקום. ובמהלך הסריקות מצאו את הגופה המיוחסת לסינוואר.
מהמשטרה בעקבות הדיווחים: "המשך לפרסומים האחרונים באשר לזיהוי חיסולו של יחיא סינוואר - משטרת ישראל, צה"ל ושב"כ פועלים לזיהוי מלא. עד כה בוצעה בדיקה אחת מני רבות הנדרשות לזיהוי ודאי. תמונות שיניים הועברו לבדיקת המעבדה לזיהוי פלילי במשטרת ישראל וכעת מתבצעות בדיקות DNA, בסיומן ניתן יהיה לאשר את החיסול.
כמו כן, מדובר צה''ל נמסר "במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ בודקים את האפשרות כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. בשלב זה לא ניתן לאשר את זהות המחבלים. במבנה בו נהרגו המחבלים, לא נמצאו סימנים להיותם של חטופים באזור. כוחות צה״ל ושב״כ הפועלים בשטח ממשיכים לפעול תחת הזהירות הנדרשת". 
בנוסף, בחמאס הפיצו הודעת  הכחשה "לידיעה הזו אין שום קשר לאמת, והיא חלק מקמפיין שיטתי שמטרתו לבלבל את שורות התנועה ולגרום לכאוס ומתיחות ברחוב הפלסטיני". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה