בארץ

כמו בהייטק: השיטה של בנט לבחינת שותפיו הפוליטיים

רה''מ לשעבר בנט, שכבר נפגע מחבריו למפלגה, החליט על שיטה חדשה בכדי לבחון את שותפיו הפוליטיים איתם ירוץ בבחירות, זאת דרך הליך מיונים כפי הנהוג בחברות השמה הממיינות להייטק
דורון בלוך |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שבעבר כבר נפגע מחברי מפלגתו, בהם השרים כיום עמיחי שיקלי ועידית סילמן, שגרמו לפירוק ממשלתו, החליט בנט על שיטה חדשה בכדי לבחון את המועמדים הפוטנציאליים איתם הוא מתכנן ככל הנראה לרוץ בבחירות הקרובות.
על פי פרסום של דפנה ליאל בN12, השיטה בה נוקט בנט הינה העברת המועמדים, בים אם לתפקידים במטה בלבד ובין לרשימה אותה הוא בונה, תהליך מיונים קפדני. התהליך מתבצע בדומה לשיטת חברות ההשמה הממיינות עובדים לחברות ההייטק, וכבר גייס לשם כך את אחת הנשים הבכירות בענף ההשמה.
על פי פרסומה של ליאל, גורם המעורה בתהליך טען כי הדבר נובע מכך שבנט  "כנראה כבר אינו סומך על עצמו", אך מנגד עלו טענות המחזקות את המהלך וטענו כי הדבר נעשה על מנת לבחור א האנשים בקפידה.
כמו כן, עם הצטרפותו של גדעון סער לממשלה, והצפי כי מועד הבחירות לא יוקדם, נראה כי בנט ממשיך את דרכו לאט בבניית תא פעילים סביבו וכן חיפוש שותפים פוטנציאליים לרשימתו, זאת כאשר ינסה לדחות ולמנוע קבלת החלטות לסגירת אופציות עד התבהרות התמונה הפוליטית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נוכל
    איילת מטיילת 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן כנראה לא שיפץ מספיק או שאולי קנה בית חדש וצריך לבצע שיפוץ לבית להשביחו ,זה הנוכל הכי גדול שקיים והתקשורת המטו מטמת משתפת איתו פעולה
    סגור