בארץ

הכוכב ההוליוודי בביקור מפתיע בשומרון: "חייבים לצלם פה סרט"

השחקן ההוליוודי מייקל רפפורט ("חברים", "רק רוצחים בבניין") ביקר בשומרון ונפגש עם ראש המועצה יוסי דגן, שסקר בפניו את המצב הביטחוני והציג את קרן שומרון לקולנוע. רפפורט אמר: "זכיתי להכיר את אנשי השומרון. מצפה לחזור לבקר". יוסי דגן: "בחרת בצד הנכון של ההיסטוריה. יחד נתחזק וננצח!"
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט, שכיכב בשלל סדרות וסרטים - בהם 'חברים', 'רק רוצחים בבניין' ו'נמלטים' - הגיע לסיור בשומרון.
הכוכב ההוליוודי סייר בהתיישבות בשומרון ונפגש לסקירה ולשיחה מעמיקה עם יוסי דגן ראש המועצה. דגן סיפר לרפפורט על המצב בשומרון והמאבק בטרור, והסביר לו על חשיבות השומרון בהגנה על עורף המדינה וההצהרות של הפלסטינים על רצונם לעשות "7 באוקטובר" נוסף נגד ישראל. כמו כן, דן ראש מועצת שומרון עם רפפורט על תעשיית השקרים והדה לגיטימציה המתנהלת כנגד מדינת ישראל בכלל ונגד יהודה ושומרון בפרט. 
דגן הודה לשחקן ולכוכב ההסברה היהודי על עמידתו לצד ישראל: "תודה לך על תמיכתך וחברותך. בימים אלו אנחנו רואים מי מכל האנשים בעולם בוחר בצד הנכון של ההיסטוריה, ואתה בחרת בצד הנכון של ההיסטוריה. התושבים היהודים ביהודה ושומרון מעריכים זאת מאוד. התמיכה שלך בימים אלו עושה את תושבי השומרון חזקים יותר. ביחד ננצח!".
בפגישה השתתפה גם מנכ"לית קרן קולנוע שומרון אסתר אלוש. במהלך הפגישה שוחחו השחקן ההוליוודי רפפורט, דגן ואלוש על חשיבות יצירת סרטים בשומרון ועל חשיבות הפצתם בקהילה הבינלאומית.
דגן ואלוש גם סיפרו לשחקן על פועלה של קרן קולנוע שומרון, על תמיכתה בלמעלה ממאה סרטים ועל הצלחת הסרטים בקולנוע הישראלי. רפפורט בירך על פועלה של הקרן ואמר כי יש בשומרון "כ"כ הרבה סיפורים לספר". במהלך הפגישה הזמינו דגן ואלוש את רפפורט לפסטיבל קולנוע שומרון שיתקיים בדצמבר. דגן העניק לרפפורט מפת תבליט של מדינת ישראל ובמרכזה השומרון, וכן את המדליה הרשמית של השומרון. הפגישה התקיימה בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל, שם גם התראיין רפפורט לתחנת הרדיו שלהם, תחנת "קול אחר". 
רפפורט אמר בתום הפגישה: "היום היה יום יוצא מן הכלל באופן מיוחד – זכיתי לראות ולהכיר את אנשי השומרון ולשוחח איתם, ואני לא יכול לחכות כבר לחזור לכאן בחזרה. אני שולח לכולכם – אנשים, נשים וילדים תושבי השומרון - אהבה, כוח והרבה הערכה. אתם אנשים מיוחדים, יפים ויחודיים ביותר". רפפורט הוסיף גם כי התרשם מהנופים היפים של השומרון ואמר כי "חייבים לצלם פה סרט".
 

ביקורו של רפפורט נערך כחלק מסיור של One Israel Fund  (קרן לישראל אחת), בהובלת סגן נשיא הקרו סקוט פלטמן. דגן הודה לפלטמן: "קרן ישראל אחת היא שותפת אמת של ההתיישבות ביהודה ושומרון - בשגרה ובחירום. מרגש אותנו לעבוד איתכם ויש לכם חלק מלא בציונות בשומרון - לב הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה