בעולם

כוכב "חברים" מבקר ביהודה ובשומרון: "ממשיך לחפש את האפרטהייד"

השחקן היהודי מייקל רפפורט נחת בישראל והפעם הוא מבקר מעבר לקו הירוק את אוניברסיטת אריאל: "אני במשך חודשים מחפש את האפרטהייד"
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
מייקל רפפורט, השחקן היהודי כוכב הסדרות הפופולריות "חברים" ו"רק רוצחים בבניין", נמצא בימים אלו בישראל.
השבוע ביקר מייקל רפפורט בעיר אריאל שנמצאת מעבר לקו הירוק, וגם העלה סרטון משעשע לחשבון האינסטגרם שלו השבוע על כך שהוא מחפש את האפרטהייד ביהודה ושומרון: "אני ביהודה ושומרון מחפש את האפרטהייד, זאת הפעם החמישית שלי בישראל. מישהו יודע איפה אפשר למצוא את האפרטהייד? אני במשך חודשים מחפש".
 

במסגרת נסיעתו לאריאל הוא ביקר את הסטודנטים בבית הספר לתקשורת באוניברסיטה, והתראיין לתחנת הרדיו שלהם, תחנת "קול אחר". בבית הספר לתקשורת פרסמו תמונות מהביקור הלא שגרתי של הכוכב ההוליוודי. 
 

רפפורט צפוי לקיים 2 מופעי סטנדאפ בתל אביב ובירושלים במהלך השבוע הקרוב. בפעם הקודמת שביקר בישראל בירושלים פרסם סרטונים לעוקביו ברשתות החברתיות אודות ביקורו והמשיך במסע ההסברה לעולם.
"אני בירושלים, יש כאן המון שלטים. אני אוהב שיש כאן שלטים בעברית, באנגלית ובערבית". בהמשך עקץ את מתנגדיו הפרו פלסטינים ואמר: "תקשיבו, אני לא מומחה לאפרטהייד אבל בטח הייתי מסתדר כאן גם אם הייתי רק דובר את השפה הערבית". עוד הוסיף רפפורט בציניות ואמר: "אני עדיין מנסה למצוא את האפרטהייד כאן בישראל, ואני **** לא מוצא את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה