בארץ

בלאגן בחיפה: גורם לבנוני חדר לקבוצת הוואטסאפ של העירייה

בעקבות ההסלמה בלחימה בחזית הצפונית והגידול בירי ובאזעקות לחיפה, העירייה פתחה קבוצות וואסטאפ דרכן היא פונה ומספקת מידע לתושבי העיר. אבל, התושבים הבחינו שבין חברים בקבוצה נמצא גם מספר טלפון מדרום לבנון | כל הפרטים
מערכת ice | 
יונה יהב (צילום גביש מדיה)
בעקבות העלייה במספר האזעקות והירי על חיפה בעירייה, הכריזו על ערוץ חדש בו יוכלו לפנות ולספק מידע לתושבי העיר. העירייה, פתחה קבוצות וואטסאפ ייעודית לכל שכונה בעיר ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, מאות תושבים כבר הצטרפו לקבוצות הללו.
באותן הקבוצות העירייה, מעדכנת את התושבים בזמן אמת בנוגע להנחיות פיקוד העורף, פעילות מערכת החינוך בעיר וככל על הפעילות וההתנהלות של העיר בכלל ומוסדות העירייה בפרט בזמן המלחמה. 
כפי שפורסם לראשונה בידיעות חיפה תושבת העיר, אשר חברה באחת הקבוצות שנפתחו על ידי העירייה הבחינה היום (רביעי) שמבין מספרי הטלפון של חברי הקבוצה ישנו גם מספר טלפון עם קידומת השייכת ללבנון. 
אותה תושבת העיר, התייחסה למקרה וסיפרה כי: "המספר הזה היה עם קידומת 961 השייכת ללבנון, ואחריו 76 השייך לאזור דרום לבנון. זה היה נראה לי מוזר וניסיתי להתחקות אחר המספר. מסתבר שזה מספר של חברה בלבנון. החלטתי שאת המידע הזה צריכים לדעת גם גורמים יותר מוסמכים ממני". 
לאחר שאיתרה את המספר הלבנוני בקבוצה שפתחה העירייה, אותה תושבת סברה כי עלייה לפנות לרשויות להעביר להן את המידע, אך זו זכתה מהן ליחס מזלזל. "גיליתי שאין ממש עם מי לדבר. התקשרתי למוקד של העירייה. אמרו לי שזה עניין משטרתי והפנו אותי למוקד 100 של המשטרה. נאלצתי להתקשר למשטרה, שם אמרו לי שהם לא יודעים מה לעשות עם המידע הזה, והפנו אותי להתקשר למוקד הסייבר. ניסיתי להתקשר לאנשי הסייבר במשטרה אבל המוקד שלהם היה סגור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה