בארץ

פדיחה להאריס? טראמפ עקץ: "צריך לחבר את הכבל כדי שיעבוד"

קמלה האריס פרסמה תמונה בה היא נראית כעובדת מתוך המטוס, אך טראמפ עקץ על פרט בתמונה, בה רואים כי האוזניות כלל לא מחוברות לפלאפון "עוד תמונה מזויפת ומבויימת ממישהי שאין לה שמץ של מושג מה היא עושה"
דורון בלוך | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
סגנית נשיא ארצות הברית והמועמדת לנשיאות קמלה האריס פרסמה בחשבון ה-X שלה תמונה בה היא נראית כעובדת מתוך המטוס הנשיאותי, אלא שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ עקץ על פרט בתמונה: האוזניות לא מחוברות לטלפון.
בפוסט שפרסמה האריס, כתבה כי עודכנה במצב ההוריקן הפוקד בימים אלו את אמריקה, ועל מאמצי הממשל לספק סיוע בעניין, זאת כאשר הוסיפה לפוסט תמונה בה היא נראית כעובדת מתוך מטוס נשיאותי, כשלפניה מונים דפים היא כותבת, והטלפון הנייד שלה, ובאוזנה אוזניות חוטיות. אלאל שמיד שמו לב הגולשים כי האוזניות כלל לא מחוברות לפלאפון.
הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות טראמפ הגיב על הפוסט, ועקץ "עוד תמונה מזויפת ומבויימת ממישהי שאין לה שמץ של מושג מה היא עושה. את צריכה לחבר את הכבל לטלפון כדי שזה יעבוד!".
 
עוד הוסיף טראמפ לנצל את ההוריקן כדי לתקוף את הממשל הנוכחי "ביידן והאריס נטשו אמריקאים באפגניסטן. הם הקריבו אמריקאים לגבול הפתוח, ועכשיו הם השאירו אמריקאים לטבוע בצפון קרוליינה, ג'ורג'יה, טנסי, אלבמה ובמקומות אחרים בדרום. תחת הממשל הזה, האמריקאים תמיד נמצאים במקום האחרון, כי יש לנו "מנהיגים" שאין להם מושג איך להוביל!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה