בארץ

מבקר המדינה במסר לממשלה: אתם עומדים להיבחן

המבקר אנגלמן בוועידה השנתית למדע וסביבה: "נבחן את היערכות הממשלה לשיקום הסביבתי של נזקי המלחמה". צפו בדברים
מערכת ice | 
מתניהו אנגלמן (צילום שבוע הסייבר וה AI באוניברסיטת תל אביב)
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף היום (רביעי) בוועידה השנתית למדע וסביבה של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע והיו לו כמה דברים מסקרנים לומר על שיקום האזורים שנפגעו במלחמה.
בדבריו התייחס המבקר לחובה להיערך לשיקום הצפון והדרום בעקבות המלחמה. לדבריו, "בתקופה קשה זו, מטבע הדברים השיח הציבורי מתמקד בביטחון האישי ובפעולות הצבאיות להגנה על המדינה. לצד זאת, המלחמה גורמת גם להרס ולנזקים עצומים לסביבה". 
 


 
הוא המשיך: "חובתה של הממשלה להיערך לשיקום המפונים וחבלי הארץ שנפגעו ועוד עלולים להיפגע, במסגרת המערכה הקשה שנכפתה עלינו. הלב כואב למראה חבלי ארצנו - בצפון הנטוש ובדרום שרק לאחרונה התאפשרה חזרת חלק מתושביו". 

עוד טען: "על השרה להגנת הסביבה ועל המינהלות הממשלתיות שהוקמו לשיקום ופיתוח הדרום והצפון, להיערך גם לשיקום הסביבתי, בכל אזורי העימות. אנחנו במשרד מבקר המדינה מקיימים ביקורות על שיקום הקהילות המפונות וחבלי הארץ בדרום ובצפון, ובמסגרת זו נבדוק גם את השיקום הסביבתי".
 



המבקר הוסיף כי משרד מבקר המדינה מחוייב לנושאים הסביבתיים וביקורת המדינה תמשיך לעסוק בתחום חשוב זה. מבקר המדינה חתם את דבריו בתפילה לשובם של החטופים, להצלחת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ולהחלמת הפצועים; ולזכירת והנצחת הנרצחים והנופלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה