בארץ

בעשרות אלפי שקלים: המשרד לשירותי דת מגייס ממונה על ההילולות

במשרד לשירותי דת מגייסים מנהל אגף בכיר בשכר של 29-32 אלף שקל לחודש לתפקיד החדש; לדברי מנכ"ל המשרד, המהלך יתרום לקידום המורשת והמסורת היהודית 
מערכת ice |  2
מיכאל מלכיאלי (צילום פלאש 90)
בעיצומם של דיונים ציבוריים על קיצוצים תקציביים והשלכותיהם, המשרד לשירותי דת פרסם מכרז לתפקיד חדש ובכיר: הממונה על ההילולות. התפקיד יעסוק בניהול וארגון של שני אירועים מרכזיים: הילולת הבאבא סאלי והילולת רבי מאיר בעל הנס; הילולת מירון תישאר תחת אחריות משרד המורשת.
המשרה היא בדרגת מנהל אגף בכיר בדרגה 42–44 עם שכר חודשי של 29-32 אלף שקל, בנוסף להוצאות אש"ל ורכב צמוד. המועמדים לתפקיד נדרשים לעמוד בתנאי סף הכוללים תואר ראשון, ניסיון ניהולי של לפחות שש שנים בהובלת פרויקטים, ניסיון בניהול צוותים של שני עובדים ומעלה וניהול תקציב של עשרה מיליון שקל לפחות. יתרון יינתן למועמדים בעלי ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות דתיות וחרדיות.
המשימות המרכזיות של הממונה כוללות ניהול, תכנון, ארגון והפקת אירועי ההילולות, הכנת תוכנית עבודה רב-שנתית, הסדרת תנאים לוגיסטיים וקידום פעילות ההסברה, השיווק והמיתוג של ההילולות בארץ ובעולם.

המכרז הוא בינמשרדי ואינו מיועד לקהל הרחב. מקורות במשרד לשירותי דת אמרו לדה מרקר כי יש מועמד ספציפי מתוך המשרד עבורו מיועד המכרז.
דה מרקר מדווח כי מקורות בתחום הביעו ספקות לגבי הצורך בתפקיד חדש בדרגה כה גבוהה, במיוחד בימים של קיצוצים תקציביים ומצב ביטחוני מורכב. לדברי אחד המקורות, במצב הנוכחי ניתן להסתפק בעובד קיים לתפקיד זה, ולא בהכרח בדרגה בכירה. התפקיד המוצע עשוי להיראות מיותר במציאות הנוכחית של חיתוכים תקציביים וצורך במציאת פתרונות יעילים יותר.
מנכ"ל המשרד לשירותי דת, מצדו, הסביר כי המכרז נועד למלא את החלטות הממשלה ולהבטיח את ניהול ההילולות בצורה מקצועית ויעילה. הוא ציין כי מדובר במהלך שמטרתו לשפר את ההתארגנות וההפקה של אירועים בעלי חשיבות דתית גבוהה ולתמוך בקידום המורשת והמסורת היהודית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסף לא קונה את יהווה
    נתנאל 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..
    סגור
  • 1.
    רעיון מצויין. פרנסה לעוד בטלן. (ל"ת)
    יהווה 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור