בארץ

השביתה הסתיימה: חוזרים הבוקר ללימודים

בשורה משמחת להורים: יו"ר ארגון המורים, רן ארז, החליט להשהות את השביתה בתיכונים "מתוך אחריות למדינה, למורים ולתלמידים". יחד עם זאת, בארגון מזהירים כי אם לא יגיעו להסכם יחדשו את השביתה. אילו עיצומים ממשיכים?

מערכת ice | 
כיתה (צילום רשת עמל)
לאחר שבוע של שביתה שהמשיכה את החופש הגדול, ארגון המורים הודיע הערב (ראשון) כי בכוונתו להשהות את השביתה בתיכונים. על פי דיווחים, אף שבארגון המורים מפנים אצבע מאשימה כלפי משרד האוצר על פיצוץ המו"מ, בין הגורמים המעורבים במשא ומתן נרשמה התקדמות במאמצים להגיע לפשרה.
"מתוך אחריות למדינה, למורים ולתלמידים, למרות חוסר האחריות של משרד האוצר  ופיצוץ במו״מ, אנו מודיעים על השהיית השביתה", נמסר בהודעה הרשמית של ארגון המורים, "הלימודים יחודשו מחר (שני) בחטיבות העליונות  וממשיכים במאבק בדרכים אחרות".
‏יו״ר ארגון המורים, רן ארז, הוסיף: "המאבק נמשך ואם לא נמצה את המו״מ ונגיע  להסכם נחדש את השביתה".
בארגון המורים הבהירו כי למרות השהיית השביתה, העיצומים ממשיכים: לא נותנים ציונים ולא יוצאים לפעילות מחוץ לכותלי בית הספר חוץ מהכנה לנסיעות לפולין."אנחנו קוראים בהזדמנות זאת למנהלים שלא להתקשר עם מפעילי טיולים ותיאטראות וכדומה כי לא יינתנו אישורים לחריגה והכסף שישולם ילך לאבדון", הבהירו בארגון המורים.
"ארגון המורים מודיע כי יינתנו מענקים על ימי השביתה שהתקיימה למורים הזכאים לכך ומאפשר לקבל הלוואות בהן המורה מחזיר את הקרן בלבד וארגון המורים ישלם את הריבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה